lørdag 2. mai 2009

Bildelister

I mangel på Ikea rett rundt hjørnet (uten at det hadde hjulpet, de hadde ikke bildelister inne uansett) har jeg svigerfar.

Heldige meg!

Jeg fabulerer om noe jeg ønsker meg laget, han ler litt av meg, og noen dager etter kommer han for å få tegning med mål.

Og så - vips! - har jeg noe nytt i hus!

Jeg har lenge tenkt at når stua er klar og bokhyllene ute av soverommet ville ha bildelister på veggen til familie- og minnebilder vi ikke får plass til i stua.

FØR:

DSCF5995

(ingen taklister, persienne i eske og inget oppheng til gardiner - jeg tok bilde av veggfarge!!!)

NÅ:

DSCF9641 - Kopi

Kjøpmannsdisken jeg har hatt i alle år ble hvit og fikk nye håndtak da jeg flyttet sammen med mannen.

Den rommer nå sko og dill

(nei, den er ikke fyllt opp! ennå…. Men det er fordi jeg har skooppbevaring i gangen og i klesskapet, samt støvletter i kjellerboden *fnise* Noen som sa; utfordring - vis dine sko….??)

Piketitteren venter på hvitmaling, "sånn småning om"….

Og helt til venstre skimter dere Rapidoen. Nice!

Jeg er så fornøyd med bildelistene at jeg nesten glemmer å lese om kvelden, ligger bare og ser på bildene, av jentene, bryllupet og bryllupsreisen. :)

bildelist

Det har også kommet opp en ny hylle på kjøkkenet, som jeg er superfornøyd med!

Det kommer bilde når jeg får til å ta så det ser ok ut

(Lys, motlys, blitz osv…vanskelig!)

-

Det er Brukt og Antikk messe på Hamar i helga, vi tok en sjefsavgjørelse på å ikke reise i år, egentlig ikke råd og ikke trenger vi noe. Heddas form viser at det var et godt valg i dag, en smule sutrete og grinete i dag.

Men en sms tikket inn i formiddag; svigermor har handlet kjøttkvern til meg!

*Stas*

-

Vibeke…

PS: Husk på utlodningen min :)

 

9 kommentarer:

  1. Så utrolig fint det var!! :) Lurer på om jeg skal stjele idéen...
    Blir skikkelig inspirert av deg Vibeke! :)

    Grattis med 10000 unike treff.. Jeg er rett bak deg og tenkte jeg skulle lodde ut et par greier jeg også! Hihi..

    Klem på deg!!
    Christina

    SvarSlett
  2. så lekkert det ble med bildelister! Helskjønt:) Fikk rett å slett lyst til å reise rett ut til ikea jeg å kjøpe meg, hatr ingen så er så flinke som din svigerfar tydeligvis er rundt meg jeg;) ønsker deg en nydelig lørdagskveld.)

    SvarSlett
  3. Ble kjempe flott med bildelist altså. Kjekt med noen som kan lage:-)

    klem

    SvarSlett
  4. Så bra det ble!! Det gjorde seg virkelig!!
    Påbygget her er 3.5 gange 3, blir ca like stort da!! Gled deg! Veldig godt!
    Ha ei fin helg!;0)

    SvarSlett
  5. Så flott det ble! Og heldige du da som har en hel kjøpmannsdisk til å romme alle sko *drømme* ;o)

    SvarSlett
  6. Veldig koslig blogg du har :) Ble lekkert med bildelister :) Ha ei fin helg videre

    SvarSlett
  7. Takk for oppskrift på barselkake for ei tid sia. Bakte dem til langhelga, og den var helt nydelig - og så lettlaga. Måtte lage et lite blogginnlegg med kaka, og linke til din blogg med oppskrifta. Håper det er greit.:)

    SvarSlett
  8. Hei hei, jeg tror ikke jeg har vært innom deg før!
    Her var det kjekt å være, morsomme innlegg, det liker jeg!
    Jeg har også en gammel kjøpmannsdisk, maken til din, som har overlevd i mange perioder...den har blitt malt og herjet med så mye oppigjennom, og skiftet knotter så mange ganger, at den ene skuffen rommer nå nettopp disse knottene....
    Nå er min svart, og min "hobby kommode", men det var en super idè, å bruke den til sko....
    Klem fra meg.
    Ps.blir glad for besøk tilbake...jeg har en konkurranse gående, fint om du titter på den også!

    SvarSlett
  9. Wow! For en forandring! Knall fint! :)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails