onsdag 6. mai 2009

Fra mobil: tapaskveld


Med mesteparten av barselgruppa. Herlig! :-D
Oppdatert via redigering:
Vi hadde "bytteklærkveld" - vi ryddet opp i klesskap, tok med klær som vi har innsett vi ikke kommer til å bruke igjen (om de tvar for lite eller man bare var lei), men som ser ok ut og som vi ikke får oss til å kaste. Jeg fikk ryddet masse, og fikk meg "nytt" skjørt og "ny" ytterjakke. Naboen gikk hjem med mer enn hun hadde med og var strålende fornøyd. Kjolene mine som har hengt 4 år i skapet fikk et nytt hjem. Herlig!!
Damene var fornøyd med maten, mannen (som bodde i kjelleren noen timer) var fornøyd med rester, og i morgen har vi litt til lunsj også! :)))
En strålende kveld, med den flotte barselgruppa - vi har vært heldige!! :)

10 kommentarer:

  1. Se ut som dere hadde en koselig kveld. Tapas er jo utrolig godt, og enda bedre med en godt vin.

    Klem Silje!!

    SvarSlett
  2. Åhhhhhhhh... Tapas!! NAM!

    Kos dere..
    Klem klem

    SvarSlett
  3. Herlig! Tapas er jo sååå godt!!

    Klem M

    SvarSlett
  4. Helt ok at du henter varene da, bare send meg en sms på tlf 99698356 før du kommer, så er jeg sikker på at noen er hjemme:-)Koselig at du handlet hos meg!

    Camilla

    SvarSlett
  5. Nam-nam! Tapas er kjekt og veldig godt!
    Utrolig smart med byttekveld, da kan man fornye seg og bli kvitt litt av skapfyllet man ikke vil bruke mer.
    Ser ut som dere koste dere hvertfall :D

    SvarSlett
  6. Hei! Så morsomt at du fant bloggen min, og enda mer koselig at du skrev en hilsen. Her hos deg var det jo veldig fint! Ser ut som et kjempefint hus dere holder på å bygge ut. Jeg likte vinduet på kjøkkenet veldig godt! Ha en fortsatt koselig kveld. Jeg kommer gjerne tilbake hit! :)

    SvarSlett
  7. Så smart med byttekveld og god mat i samme slengen!
    Har "rotet" litt rundt i bloggen din og kikket bl.a. på vakserommet ditt.. skikkelig bra altså! -men jeg må spørre deg hvor du har kjøpt de skuffene under vaskemaskina?? Sånne vil jeg og ha!!!

    SvarSlett
  8. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min og kjøkkenleverandørtips! Tror det blir bra!

    SvarSlett
  9. Takk for tips om skap og byttekveld! Tror jeg må foreslå det for venninnene mine en gang ja!
    God helg... Klem Julie

    SvarSlett
  10. heisann:)
    tusen takk for tips:) jeg har bare erfaring med lack småbord jeg, og de har ikke sklidd fra hverandre og de har tålt masse, men det er kanskje anderledes med stuebordet. Da får jeg huske lim da:)) skal bare ha et enkelt (billigst mulig) bord i kjellerstuen, derfor falt det på lackserien som er veldig rimelig:) Ha en fin helg!! klem

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails