torsdag 26. november 2009

Lys i mørket?

På mandag etter jobb stoppet jeg innom Løiten Lys i Løten.
(Jeg har tatt bilder med den nye mobilen som ikke vil autofokusere, så….)



Juleutstillingen har jo kommet for en stund siden, og nå tenkte jeg at jeg skulle se etter et par julegaver, sånn i-tillegg-til-gave. ;)
 DSC00046
Jeg må helt ærlig innrømme at jeg ikke er spesielt imponert over juleutstillingen i år…
Jeg synes det ble litt for kjellerlager følelse, og det var nedtur.
Absolutt mye fine lys og dekorasjoner, men selv rommet ble for mye lager i år dessverre.
 DSC00047
Men oppe i de øvre etasjene likte jeg meg godt, og jeg fant mange fine bord, ferdig dekket.
 DSC00049
(Svanene er lys)
De har mange rom i disse etasjene, med dekkede bord og masse tilbehør i akkurat de nyansene som bordet er dekket med.
 DSC00050
Med andre ord, et sted med mye inspirasjon!
 DSC00053
Et sort rom, med pynt i sort og sølv.
De sorte lysene med sølv “magebelte” er så flotte!
 DSC00052
Utrolig mye lekkert!!
      DSC00056
 
Julebord
 DSC00059
Og et vinterbord
 DSC00057
Her fikk jeg med meg et par av de krystallene som henger under lysekronen – skal ta bilder når jeg får hengt de opp. ;)
I kveld skal det tennes litt lys her i stuen også…
Håper dere får en herlig kveld.
 
 

1 kommentar:

  1. OMG!!!
    Her var det mye lekkert!
    Kunne tenkt meg nesten alt her jeg trur jeg, må spørre om R kan bygge et sotrt hus til meg til jul, hohoho:)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails