søndag 10. januar 2010

Venninner som leser bloggen

Jeg vet om noen av venninne mine som leser bloggen min,
men i desember forsto jeg at det hvertfall er en til.

I 30-års laget til ei felles venninne, ble det båret inn en diger presang!

Vi spøkte litt om at det var en dverg til jubilanten, for når Anna Anka kan kan vel vi…? ;P

Men den var til meg!!!
Fordi jeg fylte 30 i oktober, og bor 25 mil unna


Og siden denne bare har vært nevnt på ønskelisten til høyre på bloggen min, er det jo tydelig at hun titter innom.

Siden jeg egentlig ikke har noe plass til den, jeg bare synes den er fin, ble den til oppbevaring på badet.
Den er ypperlig til hårpynten og sokkene til Hedda, samt alt man måtte ha av småting…


Flott er den der den står!
Og så tenker jeg på venninnene min hver gang jeg ser den…
(Krakken er min fra jeg var liten)

*
Sønnene til nevnte venninne har visst også lest her, for jeg fikk 4 eggeglass fra Bruka Design!



Så glad som jeg ble, for disse har jeg lett etter!



De står pent i skapet sammen med Green Gate og annet lyseblått fra Fryd.

*

Og til jul, da ble det tydelig atter en gang.


Heddas julegave fra familien var en nydelig kjole fra Phister og Philina, som jeg nevnte i ett innlegg en gang.


Så, Marianne - tusen takk for at du leser!!

Glad i deg. Og savner deg...




PS: Elisabeth, hvis du også leser - tusen takk for gaven!! Masse glad i , og savner deg også . ;)

11 kommentarer:

  1. Så søte venninner du har! Og så mye fint du har fått!
    Ha en nydelig søndag!
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  2. Så herlig!!! Fortsett med å fortelle hva du ønsker til deg og barna du. Ser ut som det kan lønne seg. Søte venner du har.

    Klem Ann<3

    SvarSlett
  3. så heldig du er!
    mye fint i den hylla gitt! Sukk, Bruka...

    ønsker deg en fin søndag
    klem Beate

    SvarSlett
  4. Så heldig du er! Flotte gaver! Digget eggeglassene, de har jeg ikke sett før! Selv ønsker jeg meg de bollene til å ha godis i, som det står snack og sånt på.. syntes det er såå stilige! Kanskje jeg må lage meg en liten sånn "hva jeg ønsker meg" jeg også, i tilfelle noen titter innom :)
    Ha en fin søndag!
    Klem Hege

    SvarSlett
  5. Sååå koselig da:)Det var jammen snildt:)
    Hurra for gode venninder:)Hihi:)
    Masse fine bilder:)Å ei sååå søt prinsesse:)
    Ønsker deg ein flott søndag:)
    Helsing frå Astrid:)

    SvarSlett
  6. Er så herlig å få noe man virkelig ønsker seg og spesielt når det får en helt egen mening fordi det er fra noen man er glade i! Badet ditt ser så stilig ut (misunnelig) skal du være med på NIB's utfordring??

    Nydelig bilde av lillejenta og for en skjønn kjole!!!

    Håper dere har en fin helg :)

    Klem Lycheli

    SvarSlett
  7. Heldiggris du da;)
    Alt var veldig lekkert og så kjekke venninner du har;)

    Ønsker deg en fin søndag;)Klem C

    SvarSlett
  8. Så herlige venninner da :) Jeg har selv noen slike ;)

    SvarSlett
  9. Herlige venninner!
    Jeg fikk også noe fra ønskelisten min på bloggen min til jul! :)

    SvarSlett
  10. Ja, der ser man hva bloggen kan brukes til, altså! Jeg har også laget meg ønskeliste, og håper at den blir lest av de nærmeste *hihi*

    Så vakre gaver og snille venninner, og for ikke å glemme, en nydelig Hedda! :-)

    Ha en fin kveld videre!

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails