søndag 23. mai 2010

Til alle mine følgere!

I går så jeg til min glede av følgerantallet hadde rundet
200

*måpe*

Heldige meg!

Jeg har derfor meg for å trekke ut 3 av disse som skal få en gave i posten.
Tusen, tusen, tusen takk
til alle som vil følge med på min blogg!!!


Som vanlig gjør jeg det jeg kan, og lager øreringer og smykker


Siden hjernen er påsøndagsmodus fant jeg ikke ut hvordan jeg skulle få inn denne dingsen fra random.org uten å hente kamera, og plutselig gjorde jeg noe feil, så det ble borte.
Dere får bare stole på at jeg har valgt ut riktig... ;P


Jeg valgte først mellom 0 og 200 - fikk 178




Så valgte jeg mellom de nyeste 100,
altså mellom 100 og 200 - fikk 193




Til slutt valgte jeg mellom "gamle" følgere,
mellom 1 og 100 - og fikk 95



Dere får selv velger om dere vil ha øreringer med armbånd eller kjede,
og hvilken farge dere ønsker. ;)

Send meg en mail på

med navn, adresse og ønsker.

*

Her kommer sola frem, så vi får vel prøve å komme oss ut i dag. ;)

God søndag!
 

16 kommentarer:

  1. Helidge vinnere! :) Smykkene dine er jo sååååååå fine.

    Mange klemmer!

    SvarSlett
  2. Å så snill du er da!
    Heldige vinnere. Det øverste armbåndet var superfint!:)
    Håper du får en fin søndag.
    -June

    SvarSlett
  3. Så snild du er♥
    Smykka er berre kjempe fine!
    Gratulerer med 200;)
    Såg at eg hadde fått følgar nr 200 og i dag:)Utruleg!
    Tusen takk for gode ord♥
    Nyt pinsa,uansett ver:)
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  4. Så utrolig fine premier, visste ikke at du lagde smykker? Tror jeg må vurdere å legge inn en bestilling, vakre!!

    Klem

    SvarSlett
  5. Det var en kjempegod idè!!! Hvor gammel er hun og hvilke str bruker hun?

    SvarSlett
  6. Heisan!

    I dag surfer jeg rundt og leter op nye inspirerende blogger, og plutselig var jeg her ;-)

    Koselig blogg, med artige innlegg og bilder, så hit kommer jeg tilbake.

    Ikke rat du har mange følgere, og heldige er de som fikk så fantastiske premier ev deg i dag.
    Smykkene dine er nydelige.

    Klem Lykkeliten

    SvarSlett
  7. Oj, en trekning helt ut av intet, så gøy:o)
    Og heldige vinnere, flotte smykker du lager altså ♥

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  8. Heldige vinnere! Kjempeflotte smykker! Gratulerer med så mange følgere.

    Ha en forsatt fin pinse!

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  9. Å, heldiggriser :) Du lager nydelige smykker, og jeg er heldigvis eier av noen flotte øredobber fra deg :)

    SvarSlett
  10. Så artig med slik trekning og så flotte smykker du lager. Heldig er de som ble trekt ut!

    Klem

    SvarSlett
  11. OMG! Måtte lese to ganger jeg, for der sto jo navnet mitt! HELDIGE MEG! Så utrolig kjek tmed en så fin overraskelse da, bare for å lese den flotte bloggen din! Føler meg skikkelig heldig altså!

    Ikke rart du har mange følgere, bloggen din er jo full av lure tips, god inspirasjon og små kjekke hverdagsglimt!

    Tusen, tusen, takk søte deg! Ha en fantastisk søndag videre;-)

    SvarSlett
  12. Gratulerer til både deg og vinnerne:)
    Flotte smykker du lager!

    SvarSlett
  13. Så sjenerøst, gratulerer til de heldige vinnerne. Og litt misunnelig er jeg, ja det innrømmer jeg glatt. ☺ Flotte blomster du fikk fra jobben, forresten.

    SvarSlett
  14. Så morro da!! Trelast er jo bare sååå artig! Og omregning kommer du fort inni:) Hender jeg må tenke meg litt om før jeg begynner å søke i systemet enda jeg og, men det kommer etterhvert;))

    SvarSlett
  15. Hei :) gratulerer med så magne følgere. Oii så fine smykker.. heldig de som vant av de.

    Ha ei fortsatt fin pinse :):)

    SvarSlett
  16. WOW vant jeg???
    Har vel aldri vunnet noe før i mitt liv....
    TUSEN TAKK!!!
    For noen nydelige gaver da.
    Du er virkelig gavmild!!
    Igjen tusen tusen takk!!!

    Stor klem fra Hilde

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails