lørdag 5. februar 2011

Kjoler fra Epla.no

Siden jul har Heddas kjolesamling fått et par tilskudd og begge kjolene er kjøpt av bloggere og Epla-butikkeiere.

Til jul fikk Hedda en kjole mamma'n hennes (!) bare måtte ha - så mamma og mormor spleiset på sommerkjolen til Hedda. Hvis vi tar turen til Kristiansand og Kardemommeby i sommer vil den jo være perfekt!


Kjolen er laget av søte Ida Victoria med bloggen Ida og Muskatt - hun har en Epla-butikk hvor hun selger bl.a. "Maja-kjoler", Sting & Ting tekstildesign.


Jeg forelsket meg tvert da jeg så den, og er veldig glad for at vi fikk kjøpt den. Den finnes i flere utgaver i Epla-butikken, om det er fler som ønsker seg. (Mari Ann....? ;P)



Den andre kjolen kom i posten denne uka, og den er helt anderledes og like nydelig! Jeg digger kombinasjonen lilla og brunt og falt pladask da jeg kom over dette innlegget på senhøsten. Dessverre var jeg for sent ute til kjolen med Bambi på, for den er bare herlig den også!!


Marianne er kjempeflink og kreativ - bloggen hennes Hverdags♥Lykke♥ er nydelig og hun selger de flotteste ting gjennom bloggen With Love og Epla-butikken med samme navn.


Masse flotte detaljer på begge kjolene, og jeg gleder meg masse til de skal brukes. Og vi er heldige som har mange kreative personer rundt i landet, så Hedda kan nyte godt av håndlagde kjoler selv om mor hennes ikke har de ferdighetene. Det er godt jeg er flink på å bruke penger i steden da. *ler*

Her har vi hatt en rolig morgen, jentene har lekt oppe på loftstua og rommene sine siden vi sto opp kl 9 - de har t.o.m. spist frokosten sin der!

Håper dere alle får en flott lørdag!

11 kommentarer:

  1. Nydelige kjoler:)) Har også lyst på dyrepark-ferie i år, men det er også en dyr opplevelse, så spørs om pengene rekker. Men morsomt hadde det vært:)

    Herlig med litt alenetid på morgenen, da!

    Klem
    Benedicte

    SvarSlett
  2. Nydelige kjoler!
    Kardemommekjolen var jo bare kjempe morsom;)
    Og Mariannes lykke-troll kjoler er knallfine ♥ Kjempebra at vi kan kjøpe litt av hverandre og de forskjellige blogshopene og Epla butikkene, hjemmelagde ting blir jo liksom helt unike, og det er jo artig;)

    Ha en kjempefin Lørdag - nyt den ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Så fine!! Høres ut som du har hatt en trivelig morning, hva er vel bedre enn det?! ;)

    Savner deg!!
    Klem.

    SvarSlett
  4. Hei!
    For en nydelig Kardemommekjole! Jeg hadde ei barnevogn til min nr 2 der alt stoff inni vogna var slik kjolen til din lillemor er ... Hjemmelaget og omsydd vogn, elsket den :) Fikk bare så gode minner opp her nå .... :)
    Ønsker deg en god dag :)
    Giveaway inne hos meg, velkommen :)
    Lørdagsklem fra Nanni ~

    SvarSlett
  5. Flotte kjoler! Vi har også handlet av Ida;) Man finner mye flott inne på epla!

    SvarSlett
  6. Hei.Så koselig.Kjempe fine kjoler.Nydelig.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  7. Utrolige fine kjoler. Man får nesten litt god samvittighet også når man kjøper hjemmelaget kjoler og ikke bare handler i kjedebutikkene

    SvarSlett
  8. For noen nydelige kjoler da :)

    Den i brun kunne jeg lett ha ønsket meg selv ;)

    Ønsker deg en kosleig lørdags kveld.

    Klem fra Nina:)

    SvarSlett
  9. ja det var jammen fine kjoler ja! Ps giveaway inne hos meg :)

    SvarSlett
  10. Flotte kjoler Vibeke! Hadde det vært karius og baktus så hadde jeg måttet vurdere det ;) Men det er en kjole på epla som er så fin, som jeg gjerne skulle hatt (eh, til S selvsagt), men den er i str. 1-3 år. Hun som har sydd den hadde desverre ikke igjen mer stoff til å lage større (Kan liksom ikke kjøpe 1-3 år når hun snart fyller 3 da!) Link her, I'm in love:
    http://epla.no/handlaget/produkter/133195/

    SvarSlett
  11. Åh så fine kjoler:) Hihi. Håper den passer etter hvert!!!

    Klem Marianne

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails