onsdag 9. februar 2011

♦OppussingsOnsdag♦

Plutselig onsdag igjen! Etter to dager på jobb har jeg begynt å gå i surr. På vei hjem i går trodde jeg det var onsdag (det var noe på TV som skulle sees ;P), men for bare noen timer senere kom jeg på at det allerede var tirsdag og tid for å planlegge onsdagsinnlegget. *ler*

Mange fine bidrag denne uka også - og vi tar det som vanlig (de siste ukene i alle fall ;P) i innleveringsrekkefølge:



Monica har gjort om bestemorklokka - først med klokka i, men så ville ikke den eller hun mer, så da ble det til en hylle i steden. :)




 

Manuela har et nytt bidrag (jeg håper du aldri slutter å pusse opp ting!!), denne uken er det en TV-benk :)





Cathrin er ny her og hun viser oss et kjempesøtt konsollbord :)





Unn Hege er også fersk - så moro at dere blir med! - pusset opp et skap det finnes mengder av rundt i Norge, et Beitoskap!


    

(Her er det dessverre som hos to bidragsytere forrige uke; Når jeg ikke får klikket bildene større ved lagring, blir de kornete når jeg blåser de opp her.... )



Kjersti har pusset opp en gammel og godt brukt barnestol - flott i ny farge! :D





Et tips for dere uten muligheten for å åpne bildene deres - altså muligheten til å klikke på bildene så de åpner seg i et eget bilde; Send de på mail, da blir de bedre i disse innleggene! :)

Tusen takk til alle dere som kommer med bidrag, og tusen takk til alle dere som leser.



Vil du vise frem noe du har pusset opp?




Et plagg, et møbel, et rom....?


Legg igjen en link i Mister Linky under her - med bloggnavnet og HVA du har pusset opp under "navn" (f.eks. "Mammas Hus - sengegavl")
OBS! Legg inn linken for før/etter-innlegget, ellers er det ikke sikkert jeg vet hva dere vil vise frem! ;)


Har du ikke blogg?
Send mail til vibekeor@gmail.com ♥









Mister Linky's Magical Widgets -- Easy-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
For best results, use HTML mode to edit this section of the post.

5 kommentarer:

  1. Så moro at du ville ha med mitt lille sjarmerende bord i innlegget ditt. Synes det er så morsomt å se hva man kan få til med litt maling og div., så storkoser meg med innleggene dine på onsdagene. I fjor pusset jeg opp en gammel seng til lillesjæfen i huset, har lagt inn link til siden om du ønsker å bruke denne. Jeg ble værtfall veldig fornøyd med resultatet, men oi for et arbeid for å få av gammel maling. Var det noe de kunne før i tiden så var det å lage maling som holdt. Lillesjæfen ble også veldig fornøyd med storguttsenga si! :o)
    Ha en fortsatt flott onsdag!
    -klæm-

    SvarSlett
  2. Jah, ser man det ja! Har ikke visst om den funksjonen jeg...:P
    Der lå det jo endel søppel kan man si! Fanx!

    Pssst: nå tar det veeeeeldig lang tid før den hvite bakgrunnen kommer opp!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for superkoselig kommentar om huset som snart blir vårt :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Du blåe damen :)

    Her er en nydelig kjole fra cupcake & pastries,
    http://shop.finnsfinds.com/products/beaded-neckline-dress

    De har 1 igjen i str 4 år, og dersom du skriver lucky når du sjekker ut får du halv pris av nedsatt pris. Jeg kan bare ikke kjøpe den, selv om jeg har (litt) lyst.

    Ellers er det jo halv pris av nedsatt pris på alt med den koden da ;)

    (måtte bare dele dette med deg!)

    SvarSlett
  5. Takk for titten Vibeke!
    Det er alltid så morro og se hvor flinke folk er:))

    Nyt helgen og morsdag.
    Klem

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails