søndag 8. mai 2011

Helgens venner

Ingen nye bekjentskaper denne helga, men "vennskapet" er litt tettere enn hva jeg har vært vant til. Som fortalt strakk jeg en muskel i venstre nakke/skulder forrige torsdag. Og den er standhaftig gitt. Forrige lørdag var formen bedriten, rett og slett, men det ble bedre og bedre utover uka, etter mandagens behandling. Til torsdag... hvor det kom tilbake for fullt. Etter trykking, klemming (ikke god klemmer nei), nåler og massasje på fredag avspaserte jeg noen timer og fant roen i sofakroken. Og der har jeg egentlig blitt. ;P


Kuldepakning for å dempe en eventuell betennelse, smertestillende, og Linnex for å holde musklene myke om natta. Ny time hos nåle-kiropraktoren mandag ettermiddag. Til det (og etterpå) må jeg bare huske på å ta det rolig også når de smertestillende virker! ;)


En forklaring på hvorfor det har vært stille her, samt hvorfor ikke lista over kommentarer jeg skal "svare på" er blitt noe kortere... Jeg leser og glaner, men bruker armer og hender minst mulig.

Ha en flott søndag, Elverum er blitt flyttet fra Østlandet og her har vi grått vær i dag (også).

7 kommentarer:

  1. Uff, håper det hjelper med en ny behandling og at du blir myyyye bedre. God bedring fra gressenka på Kolbotn, hvor solen snart bryter gjennom (håper jeg)...

    SvarSlett
  2. God bedring! Jeg kan med sikkerhet si at jeg vet hvordan du har det.
    Mange varme god bedrings klemmer :o)

    SvarSlett
  3. Masse god bedring! :)
    Jeg skal kjøre til Tromsø nå og vet ikke om jeg blir å finne på nett mens jeg er der! :/ Vi 'snakkes' etterhvert uansett da.

    KLEM

    SvarSlett
  4. Uffa :( Ikkje kjekt!
    Håpe "vennane" dine hjelper deg fort!

    Klem M♥

    SvarSlett
  5. Dette høres ikke godt ut. God bedring!

    SvarSlett
  6. God bedring kjære deg. Håper det går over snart!
    Du bor nok litt for lagt sør, for litt lengre nord...ja faktisk bare noen mil der skinner sola :) Håper du har hatt ei fin helg til tross for vondtene.

    SvarSlett
  7. Hei!
    Titter innom, igjen, vil ønske deg god bedring !! Håper behandlingen vil hjelpe.

    Klem
    M
    http://marianneside.blogspot.com/

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails