mandag 30. mai 2011

Hjem til hverdagen

Det er liv i fruen, vi ble ikke askefast i London, det viste seg bare at det var kjempe svindyrt å blogge fra utlandet (siden jeg har såkalt smart-telefon og ikke sender innlegg med mms lenger..........). Derfor ble det ikke oppdateringer mellom trasking, nydelig mat, shopping, is og kaker.... ;) Jeg var hjemme kl 21 i går og i dag har det vært full hverdag igjen.


Denne karen (?) traff vi i Hyde Park. To ekorn svinset under et tre og jeg satt med ned på huk for å ta bilde, da kom den i full fart mot meg, og ville ha mat. Artig opplevelse, men jeg må innrømme at jeg rygget (langt) da den tok sats for å hoppe opp på armen/skulderen min. *ler*

Det kommer masse bilder fra turen, jeg må bare få sortert litt først. Og landet. ;) I morgen er det nemlig båttur i Oslofjorden med leverandører etter jobb; reker og hvitvin - og regnvær. Ikke helt umulig at OppussingsOnsdag blir ettermiddagsinnlegg på onsdag!

Ha fine dager - det skal jeg! :)

4 kommentarer:

  1. Velkommen hjem! :)
    Gleder meg til bilder fra turen.
    Ha en fiiiiiiiin dag!

    KLEM

    SvarSlett
  2. Kul fyr det der.
    Ja, hm....ville ikke akkurat anbefale båttur her i øyeblikket, sitt under dekk i såfall. ☺

    SvarSlett
  3. Velkommen tilbake, regner med at at du har hatt en fantastisk tur til London. Gleder meg til mer oppdatering derfra ;o) Stilig kar i parken må jeg si. Skjønner at du rygget, de klørne ser skarpe ut.. :o) Jeg krysser fingrene for at været blir bedre til du skal ut i båt og at turen blir flott!! Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Velkommen hjem, søta:)
    Herlig kar dette har, men jeg ville nok heller ikke hatt ham på skuldra...;P

    Kos deg masse på båttur!

    Savner deg MAX!!
    SMASKOS;)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails