fredag 12. august 2011

Sniktitt på POMPdeLUX AW11

God formiddag! :)

I går var det flere tidligere POMPdeLUX-kollegaer som la ut sniktitt-bilder på Facebook-sidene sine, og det er - som jeg trodde - nydelige klær også denne sesongen. Jeg har allerede sett meg ut noe Hedda skal få. *surpriiiiseee* ;) (Det er flere damer som har laget seg Facebook-sider, så det er bare å søke POMPdeLUX, så kommer det opp flere sider... )

Jeg er "misunnelig" på jentene som får holde på med de flotte klærne, men er fornøyd med valget mitt om å slutte. Nå fungerer kroppen i full jobb, men det holder! Nå får jeg være vertinne i steden, og heller prøve å begrense meg litt. Jadda....det skal bli så lett så. Riktig.............. ;)









Nå er det snart helg - og vi skal kose oss med fridager, karuseller i Leiret, barnevakt og uteliv med venner. Det er Elverumsdager i helga!

Håper alle har en fin fredag! ♥







*forhåndspublisert innlegg*

11 kommentarer:

  1. Gjett om den ballettkjolen blir populær blant små, søte jenter!?

    SvarSlett
  2. Heisann!

    Ooooops her var det mye fine klær ja...
    Jeg har planer om å begrense meg litt denne mnd siden jeg omtrent alltid bruker mer penger enn jeg egentlig har tenkt! I dag er det lønning, ny mnd og nytt budsjett, men spørs jo om det budsjettet kommer til å slå sprekker om jeg titter mer på disse klærne! Kremt!

    God helg til deg og dine!

    Klemmer!

    SvarSlett
  3. PS:
    Sengen under: FOR EN FORVANDLING, og SÅ LURT!

    SvarSlett
  4. Nydelig klær. Skal garantert handle litt til Maisi denne sesongen også. Gutten med haremsbuksene og afrohåret var aldeles Nyyydelig. Liknet litt på gutten til Will Smith <3

    SvarSlett
  5. Nydelige klær. Jeg er litt spent på om Petrolfargen er med videre, for snuppa har endel i den allerede, og det er så kjekt å sette sammen antrekk om man har litt i den samme fargen. Ballerinakjolen var nydelig da! Tror sannelig jeg må ha et party selv i høst :-)

    Lotte

    SvarSlett
  6. Tøft til gutta..og søtt til jentene..virkelig fine klær.

    SvarSlett
  7. Åh tjusan så mye fint!!!

    Hvem av dere som skal sove der får dere krangle om, den andre får ligge på ungdomsrommet;) Eller så kan dere jo såklart ligge der begge to;)

    kos deg masse med frihelg og karuseller!
    Love ya!
    KLEM

    SvarSlett
  8. Så mye flotte klær da!
    Vanskelig å begrense seg...hihi..

    Ha en fin helg Vibeke!
    Klem fra
    Kjersti

    SvarSlett
  9. Jeg digger gutteantrekket til han med rastaflettene. Heeeeeeeeerlig!

    SvarSlett
  10. Oii.. Den ballerinakjolen MÅ Matilde bare ha!!! <3 Og alt anna selvsagt. blitt helt hekta på klærne derfra vi.

    Klem

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails