torsdag 26. januar 2012

Midt i stua står et av mine favoritt bruktfunn. En fin sjenk som rommer bl.a. Heddas puslespill, og annet hun måtte finne på å legge der. ;)

(den sorte firkanten er pipa til naboen)


Jeg er glad i bling-rammer, og kjøper alltid en ramme når vi er på tur. Akkurat nå husker jeg ikke hvor alle er fra, og jeg tenker at jeg burde jo notert det bakpå... ;P 

 Dette nydelige lyset fikk vi i gave av min kusine, hun har brukt et av bryllupsbildene våre, og jeg skal være skikkelig i beita og enda litt til før jeg tenner dette.
 Knottene på sjenken er kjøpt på eBay. Jeg har kjøpt mange, og har de på flere forskjellige skap rundt i huset. I love them! ♥ (se her for søkeresultat på eBay)


Ukens TV-kveld; Gossip Girl, Criminal Minds (med Herlige Hjem på opptak) og Special Victims Unit. Kos.

Håper du har en fin torsdag! ♥

16 kommentarer:

  1. Lekker. en slik skulle jeg gjerne hatt tak i. perfekt til å stå slik under vinduet

    SvarSlett
  2. Hei!
    Veldig kosleg møbel, skjønner godt at du er glad i det!
    Herlege knotter!
    Ha ein super kveld!

    SvarSlett
  3. Møbel med sjel! Nydelig fint:)

    Klem
    Benedicte

    SvarSlett
  4. Å så fint!:)


    Ha en herlig kveld,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  5. Kjempeflott benk, og enda finere alt oppå den! snakkes snart ;D

    SvarSlett
  6. Mange flotte "bling" rammer du har samlet her, og lyset fra din kusine var kjempekoselig :)
    Likte utrolig godt blomsterpotten din med hortensiaen i, er den kjøpt her til lands ??

    Kos deg videre
    Klem Heidi

    SvarSlett
  7. Jeg er nok en bling-er jeg også! For det var en innmari lekker skjenk, og da mener jeg like mye det som står oppå skjenken;)

    Vi har også et (grått) skap til lille frøkens leker, i stua. Skapet har vært med på OppussingsOnsdag tidligere:)

    Ha en fin kveld videre
    Jeg har stua for meg sjøl! Fryd! Så jeg skal kose meg hvertfall!
    Klemklem:)

    SvarSlett
  8. Hei Vibeke! Så fine bilder du deler:-) Utrolig smart og kjøpe med seg en ramme hver gang man er ute å reise. Da får man jo både en spennende miks, og et reiseminne på kjøpet;-) Lekker smekker knotter, alltid kult med en personlig vri.

    De pomp bildene skal jeg late som jeg ikke har sett.... masse lekkert til både gutter og jenter!!

    Fin helg til deg og dine, klem fra Karlotte.

    SvarSlett
  9. Heia! Lurer meg på om jeg har valgt samme knotter på baderomsinnredningen som du har på sjenken?? De var dyyyr! Høres mye bedre ut med ebay! Men hvor? Kunne du gitt meg noe søkeord, link etc?? Vil nemlig ha disse fantastiske knottene også på kontorinnredningen...men gjerne litt billigere:-) Klem fra meg

    SvarSlett
  10. Kjempe flott skjenk :)

    SvarSlett
  11. Du, savner deg jo ikke akkurat noe mindre av alle bildene av huset! Når jeg skal kose meg på kopp kaffe alene finner jeg veien til mammas-hus.. Håper vi ses, sånn plutselig!

    Tessabessa

    PS! Så koslig at du viste frem lyset :)

    SvarSlett
  12. Hvilke søkeord bruker du på finn før å finne alle disse skattene?

    SvarSlett
  13. Ehem , nå skjønner jeg svaret ditt. det var ikke knottene jeg tenkte på men en slik type skjenk

    SvarSlett
  14. SÅ koselig med det lyset, skjønner godt at du vil spare det :)
    Har forresten nevnt deg i et blogginnlegg hos meg ;)

    http://tonegamst.blogspot.com/2012/01/fine-blogger-4.html

    ønsker deg en flott helg
    klem fra Tone

    SvarSlett
  15. Hei Vibeke!
    Er bare innom en tur for å ønske deg en herlig helg!

    Nydelig liten skjenk du har deg med de vakreste detaljer!

    klem

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails