torsdag 19. juli 2012

MeMini

Det blir kanskje litt lite interiør og litt mye baby og babytøy her på bloggen om dagen. Men så lenge formen ikke tillater all mulig bloggifisering av heimen, mens nettshopping lett gjøres fra sofaen, er det postens innhold som er gøy å vise frem. *ler*

Lillesøster har fått en bitteliten body og en litt større heldress i deilige mykt stoff fra MeMini. Begge deler er kjøpt på salg hos en av mine favorittnettbutikker Epleskrinet. ;) (MeMini får du nå med opptil 50% avslag...og det liker jeg, siden lommeboka ikke er like glad i merket som jeg er *ler*)


Forhåndspublisert innlegg - ikke så godt nett på hytta ;P

3 kommentarer:

  1. hehe, sånne innlegg liker jeg helt fint :)
    Dressen var über deilig, og herre min så liten den bodyen var!!!! kos dere på hytta :)

    SvarSlett
  2. Så herlige klær:)eg jobber på ein barneklesbutikk og der selger vi blandet annet Memini,elsker det merket:))
    Nyt tida:)
    Klem

    SvarSlett
  3. HERLIG med nettshopping, og ting som kommer i posten LIIIIIIIIKER vi å se;))
    Sandrine hadde en slik rosa (ja, faktisk; ROSA!) dress, hun elsket å gå i den;) Nå er den for liten og sendt sørover til kusina - som også har blitt veldig glad i den;)

    Kos deg masse, savner deg BIG TIME!!

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails