søndag 9. desember 2012

2. søndag i advent


Tenn lys !

To lys skal skinne 
for kjærlighet og tro,
for dem som viser omsorg 
og alltid bygger bro. 
Må fanger få sin frihet 
og flyktninger et hjem. 
Tenn lys for dem som gråter
og dem som trøster dem.

(Eivind Scheie)
I dag har Signe og jeg sovet lenge, og deretter bare kost oss i sofakroken,
så et litt sent adventsinnlegg i dag.

Akkurat nå sover hun mellom oss på sofaen,
Mannen ser på hopp og leser en bok, mens de to storesøstrene leker i 2. etasje
og jeg lager kalendere og julekort etter gårsdagens "fotosession".

En deilig og rolig søndag ♥
Tusen takk til alle dere som ønsket dere en personlig almanakk,
random.org valgte ut nr. 40 og Berit som vinner. :)

Ha en flott søndag!


3 kommentarer:

  1. Grattis til Berit!
    Sagt det før og sier det igjen; eeeeelsker pynten på sjenken din - og ENDELIG har jeg fått meg glasstre jeg også;)

    Håper dere hat fine dager, og koser dere med jentene:) Leste saken i Se&Hør - stolt av deg tøffa!
    KLEM

    SvarSlett
  2. såå alldeles nydelig du har det!
    Koselig blogg,får julestemning her.
    Klem fra Beate

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails