tirsdag 15. januar 2013

Holder varmen


De fleste har vel fått med seg temperaturene om dagen, og det at de har sunket en god del, de fleste steder i landet, de siste dagene.

Det er ikke kaldere enn -20 her i dag, men det er nok til at vedovnen er i bruk hele dagen. ;)
Vi har varmekabler på badet, vaskerommet og i yttergangen, men ellers er huset kun oppvarmet av ved.
Og når noe både er praktisk og fint, da er mor fornøyd! ;)
Jeg er superfonøyd med løsningen for ved, som svigerfar bygget etter mine "befalinger". Plass til masse ved, og det ser pent ut i tillegg. ;)
I dag skal vi trosse kulden og ta en tur på helsestasjonen. Signe er 8 uker i dag, og det er tid for 6 ukers kontrollen. Snilleste svigerfar er sjåfør, han ville kjøre oss i kulden slik at vi har varm bil både til og fra. ♥

Ha en fin - og varm - tirsdag!

7 kommentarer:

  1. Ikke noe problem å fyre i en så fin ovn.

    Vår oppvarmingsmetode er ikke så estetisk pen, men en vegghengt varmepumpe! Deilig å bare stille inn på den varmen en vil ha og vente...

    SvarSlett
  2. Kjempefin ovn! Håper det gikk bra på kontrollen! :-)

    SvarSlett
  3. Så nydelig den ovnen er,sikkelig flott og jammen trengs det fyrest nå sjølv om det ikkje er så kaldt her,synest det er kaldt med -2 eg så -20 må være fryktelig kaldt..
    Godt dere fekk god og oppvarma bil idag:)

    Fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Åååå den vedovnen deres er så fiiiin:))
    Ønsker meg så en varmekilde jeg kan bruke ved i, men når man bor i blokk må jeg nok se langt etter det :(
    Ønskerf deg en fin uke.

    Klem fra Nina:)

    SvarSlett
  5. Åååhh..jeg er så misunderlig på ovnen din, fy så fin!!!! Så godt å ha "privatsjåfør" i kulda, så snill svigerfar du har<3 Anne

    SvarSlett
  6. Ååååh, elsker ovnen din!! Ønsker meg også en slik, men får nok ikke viljen min med det første gitt... :P
    (Den hadde jo passer fint på hytta;))
    Og der skal vi BTW: Drikke VIIIIIIIN, når du engang kommer, neste sommer;)

    Håper alt gikk fint på kontroll, snille svigerfaren din!

    Klemzz

    SvarSlett
  7. Ovnen er bare LEKKER!!
    Sånn vil jeg også ha :)

    Fin dag til deg snuppa :)

    Klem

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails