søndag 6. januar 2013

Uke 1

Livet med baby i hus går tregt, i den grad at det tok meg 3 dager å rydde vekk jula, og deretter 3 dager til å lage dette innlegget. Og hjernen min er skikkelig i ammetåka, så jeg glemmer ting og jeg merker jeg sliter  med å finne på noe spennende å skrive her. *ler* Nå har jeg vel aldri vært spesielt spennende, men dog. ;)
Som sagt ble jula pakket bort denne uka, og det var utrolig deilig. Jeg har samtidig fått rensket opp hele hovedetasjen (kanskje derfor det tok 3 dager å rydde vekk jula?), ting er blitt kastet, en søplesekk med klær ble sendt til gjenbruk, og huset føles rent og åpent. Fantastisk!
I morgen skal Signe være med til frisøren, jeg har ikke stelt håret mitt siden 31. august, og nå er det absolutt på tide. Jeg ønsket meg gavekort og penger til jul, og fikk nettopp det - jeg gleder meg!

Håper dere har hatt en fin uke 1, og at jeg snart blir litt mer aktiv her inne igjen. Jeg savner dere! ♥


4 kommentarer:

  1. Så flotte interiørbilder.
    Kos deg med babyen og godt nytt år til deg :)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder!

    Det er lov å være litt 'treig' med baby i hus! ♥

    KLEM

    SvarSlett
  3. Så godt med litt luft igjen etter man pakker vekk julen.. Her er fortsatt julen i hus, treeet gikk på Lørdag men ellers er det staker i vinduer og røde innslag her og der, men det skal bort på Tirsdag når jeg har friiii♥

    Ha en fin ny uke,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  4. Og vi SAVNER DEEEEG!!
    Helt herlig å kaste ut jula, det føles deilig med lys og luft - ny giv:)

    Smask på deg!!

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails