torsdag 7. november 2013

"Nytt" skap


Som fortalt for et par innlegg (og snart uker, herremin her er det jo bare sykdom for tiden) siden har jeg "bygget om" skapet i stua. Bygget er nok å ta i veldig mye, for jeg vi har jo bare løftet av den overdelen som hørte til og løftet opp to andre skap. ;)


Jeg har aldri vært fortrolig med overdelen som fulgte med, og jeg har vel egentlig tenkt at jeg skulle få svigerfar til å bygge et nytt skap til å ha oppå, jeg har bare ikke kommet så langt. Før jeg nå plutselig bestemte at det skal bli endringer på kjøkkenet, og i løpet av den tanken og et par timer ble skapet tømt, skrudd ned fra veggen på kjøkkenet og plassert i stua.


Det er ikke alltid jeg må veie for og imot, noen ganger bare gjør jeg vi. Noen ganger er det eneste måten å finne ut om det blir bra eller ikke. Og denne gangen er jeg meget fornøyd! Selv om det fortsatt er rotete på kjøkkenet. ;)

Og hvordan så det ut før?




I dag snør det her, og Signe og jeg pleier syke kropper og fyrer, mens resten av familien er i barnehage/på skolen/på jobb. Håper du har en fin torsdag! 

//Vibeke

9 kommentarer:

  1. Det ble knallbra!!
    Liker best slike hellukkede skap jeg og:))
    Flink du ♥

    SvarSlett
  2. Oi, det var smart! Kjempefint ble det!! :) Nå er jeg spent på hvilke forandringer som skal skje på kjøkkenet også, merker jeg;)

    SvarSlett
  3. Så kreativt! Det er ikke lenge siden jeg kom over din blogg, og jeg ble umiddelbart inspirert! Flott blogg du har. Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  4. Så fint det ble :)
    Alltid godt med litt forandring!
    Synes skapet var fint før og men ble mye bedre nå, flinkis :)
    Ha en super kveld, klem

    SvarSlett
  5. Det var virkelig en god endring! Fint du fant ut av det og gjennomførte det.

    SvarSlett
  6. Så fiiint det ble. Du har ett godt blikk! Gleder meg til å se kjøkkenet etterhvert. Jeg syns kjøkkenet deres er veldig koselig, men skjønner at du ønsker deg nytt lell.

    Tessabessaklem

    SvarSlett
  7. Knallfint:) syns du har bygd eit flott skap. God helg:)

    SvarSlett
  8. Flinkisen! God bedring til dere begge. Bli fort frisk igjen. Savne dæ på jobben:-D
    Inapina

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails