torsdag 9. desember 2010

Gode nyheter!

Jeg har fått gode nyheter denne uka,
som gjør at jeg gleder meg litt mer (evt. gruer meg litt mindre) til januarmåned og opphold på Grande.


Jeg har fått jobb!!!

7. februar, uka etter jeg kommer fra Grande, begynner jeg som interiørselger hos Norema.


Jeg hadde lyst på den jobben da jeg så annonsen i avisa,
og ønsket ble ikke mindre etter to runder i intervjuer.


Jeg har vært åpen om sykdommen min, at kroppen ikke ville jobbe på Montér lenger enn noen uker; men jeg har jo jobbet med tegning og salg av kjøkken i mange år og vet at jeg fungerer i denne type jobb.


Så jeg er fryktelig stolt over at de valgte meg utav 26 søkere,
og veldig glad for at de vil vente til jeg har vært på Grande (selv om de egentlig trenger noen allerede nå).


For meg vitner det om at de tar de ansatte på alvor!
Og jeg gleder meg enormt til å begynne.


Jeg har savnet å jobbe med kjøkken, bad og garderobe,
spesielt kjøkken som er min svakhet i interiørverdenen.

Og nå skal jeg få lov igjen!


Bildene er fra Noremas nettsider,
og tegnefingrene kribler ikke noe mindre når jeg ser på dette.

Herlig!!!


Nå skal jeg ut og hente unger i barnehage og hos besteforeldre.
Det blir nok vilter lek i kveld, når søstrene Nordhagen er sammen igjen. ♥

Håper dere får en flott torsdagskveld
- jeg går på skyer om dagen!




31 kommentarer:

  1. Åhh så hærlig Vibeke! Gratulerer så mye!!! Nydelige kjøkkenbilder forresten, jeg ønsker meg veeeeldig nytt kjøkken:)

    Stor klem til deg fra meg!!!

    SvarSlett
  2. Heilt topp news!!☺ Gratulere!
    Eg gleda meg med deg!☺☺☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  3. Gratulerer, den jobben høres utrolig morsom ut! Heldig :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer!!!
    Og kjøkken er gøy!!
    Jeg liker også den delen kjempegodt... !!! Jeg måtte tegne kjøkkenet vårt sjøl den gang vi bygde, da "fagfolket" ikke klarte det. De snudde om på alt på kjøkkenet, inkl. vinduer, vegger og dører!! Ikke alltid det passer seg med vindu mellom stua og kjøkkenet som hos dere. De greide nemlig å sette vinudet halvveis inn på stua og ut !

    Lykke til!! Både med ett å annet - året 2011 er året ditt!!

    Klem

    SvarSlett
  5. Å så bra!! Gratulerer så mye!
    Virkelig en god-nyhet nå før jul det :)

    SvarSlett
  6. Juhuuu, nå ble jeg utrolig glad på dine vegne! Jeg håper at du hører trønderjubelen helt hjem der du bor:) Det blir spennende! :) G R A T U L E R E R !!!

    SvarSlett
  7. Kathrine H. Karlsen9. desember 2010 kl. 16:54

    Dette var virkelig gode nyheter Vibeke!!
    Gratulerer så mye med ny jobb :DD

    Klem

    SvarSlett
  8. Gratulerer, dette hørtes utrolig spennende ut!Drømmejobb!!! Heldiggris altså.:)

    SvarSlett
  9. Gratulerer så masse med ny jobb, så godt det må være å vite :)
    Ønsker deg også lykke til med oppholdet oppholdet på Grande. Prøv å ikke gru deg så masse, selv om jeg vet du må syns det er forferdelig å være borte så lenge fra barna. Har selv et opphold på Cato senteret nå i adventstiden og jeg brukte masse energi på å grue meg, men et sånn opphold er bare helt fantastisk.


    Masse lykke til med begge deler.

    Adventsklem fra Nina i Oslo :)

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye :) Og ja, Tommy Kørberg sin versjon er digg

    SvarSlett
  11. Grattis gudlo :-) du er så flink atte :-)

    Tenk at det er fredag igjen imåro....tiden flyr. Helg = mer party......arh.......takk og lov julebordsesongen snart er over
    :-))))

    Klem W :-)

    SvarSlett
  12. Hei Vibeke :)

    Gratulerer .. gleder meg på dine vegne.. dette var fortjent :):)

    Klem

    SvarSlett
  13. Så bra:)

    Gratulere så mykji...

    SvarSlett
  14. Gratulerer med ny jobb! Det høres kjempegøy ut da:-)

    SvarSlett
  15. Wiiiieeeeee!!!!! Ett stort grattis gumman. Du är SÅÅÅÅ värd det gumman och du kommer rocka jobbet!!! Underbara bilder och hade kunnat se mig själv i vilken av dem som helst! Kram <3

    SvarSlett
  16. Hipp Hurra og gratulerer så mye. Høres ut som et flott sted å jobbe :), og det fortjener du ;)
    KLEM

    SvarSlett
  17. Gratulere så mye med jobb og jeg håper du kommer til å trives;))
    Ønsker deg samtidig lykke til med oppholdet;)
    Klemmer C

    SvarSlett
  18. Så gøy!!

    GRATULERER!! Høres ut som en drømmejobb.

    Klem

    SvarSlett
  19. Grattis og vel fortjent1 Ærlighet varer lengt:) flott jobb:) juleklem

    SvarSlett
  20. Så gode nyheter!! Gratulerer så mye

    SvarSlett
  21. Akk så hærlig!
    Dette var virkeig en bra nyhet. Ingenting er bedre enn å jobbe med det en drømmer og ønsker å jobbe med.
    LYKKE til da den tid kommer:)

    SvarSlett
  22. Så bra, da! Gratulerer så mye! Nå har du virkelig noe å se fram mot!

    SvarSlett
  23. Ååå, gratulerer så masse! Norema har så utrolig mye fint. Vi skal selv tegne et kjøkken der om en uke og jeg gleder meg stort. Kanskje jeg burde vente og få noen gode tips av deg ;) Ha en super kveld! Helle

    SvarSlett
  24. Graulerer! For en spennende jobb. Godt de tar seg tid til og vente på deg! Stjerne i boka hos norema at de tar vare på de ansatte.
    Ha en fin kveld!
    Klem Ingunn

    SvarSlett
  25. Gratulerer så mye, det var vell fortjent :)

    SvarSlett
  26. Hei Vibeke!
    Gratulerer så mye med ny jobb.
    Så spennende :))
    Tenker du er i hundre.
    Ha en fin fin helg.
    Klem

    SvarSlett
  27. Gratulerer så mye! Så herlig å få en jobb du brenner for da!:) Det skulle veldig gjerne jeg funnet meg også ja.. Fine kjøkken ja, vi har faktisk kjøkken fra Norema!:)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails