onsdag 8. desember 2010

♦OppussingsOnsdag♦

Hosteonsdag her i huset,
jeg nyter den kalde (-20) dagen under pledd på sofaen.
Stearinlys er tent mens det snurrer en reprise av Home Show på BBC.

Det passer jo bra når jeg skal vise frem deres oppussingsobjekter!
PS: Alle linker åpner seg i nye vinduer!


Damen bak bloggen Chic-Romantique har pusset opp et
fantastisk møbel!



Med hvitmaling og knotter er det et helt nytt møbel!

(Jeg digger klokkesamlingen!!)


Et flott møbel - og jeg er glad jeg ikke har plass til noe slikt,
så slipper jeg å bli misunnelig. ;P


Mrs-Hardy/Manuela la igjen linken til alle hennes oppussinger, så jeg har sneket meg til en denne uka også!


Kult salongsett, med ikke så kul farge...



Kjempeflott nytt stoff - utrolig lekkert!!



Bjørg har kjøpt et skuffehus, i trehvitt.

Men det vil vi da ikke ha?


Maling og tapetprøver gjør skuffehuset til noe helt spesielt!


Kjempefint til små jenter ♥


Torill hadde kjøkkeninnredning av furu.
Nå er den malt!







For en jobb - og for en forvandling!

Nye fliser og ny benkeplate gjør også mye. Lekkert!!!


Saga/Torunn har funnet en ordinær kommode,


og hun har introdusert den for malingskosten. ;)




Kjempefin!!


Jeg er så veldig takknemlig for at jeg får lov til å gjøre dette,
tusen takk til alle for deres bidrag!!


Vil du vise frem noe du har pusset opp?
Et plagg, et møbel, et rom....?
Legg igjen en link i Mister Linky under her - med bloggnavnet og HVA du har pusset opp under "navn"
(f.eks. "Mammas Hus - sengegavl")
OBS! Legg inn linken for før/etter-innlegget, ellers er det ikke sikkert jeg vet hva dere vil vise frem! ;)

Har du ikke blogg?
Send mail til vibekeor@gmail.com


Jeg gleder meg til neste uke!





7 kommentarer:

  1. Så utrolig kreative folk er, jeg mister helt pusten:) Mye inspirasjon å hente her ja!!!

    God bedring til deg!

    SvarSlett
  2. Og jeg er takknemlig for at du tar deg tid til å gjøre dette her! Det er så herlig med oppussingsprosjekter altså! Jeg har så mange idèer til oppussing, mangler bare tiden. Når vesla blir litt større (er 2 mnd nå) blir det vel litt mere tid til slikt. Gleder meg! Jeg tror mitt første prosjekt blir stuebord av europaller, noe lignende du viste forrige onsdag.

    Takk for at du viste bidraget mitt! Ha en herlig onsdagskveld :)

    SvarSlett
  3. Hei Vibeke! Har funnet masse inspirasjon via din blogg, vil derfor gi et lite bidrag. Det er noe gammelt, men det har vel ikke noe å si...? Ha en fin adventstid!

    SvarSlett
  4. Gleder meg til hver onsdag og se bidragene på bloggen. Kjempemoro! God bedring!

    SvarSlett
  5. Artig med oppussings-onsdag! Og jeg ble spesielt misunnelig på Chic-Romantiques sminkebord! (for jeg har plass :)) Det var utrolig fint!
    Ønsker deg en fortsatt fin onsdag!

    SvarSlett
  6. Så mye fint!
    Kjekt at du viser salongen min og (jeg er jo ikke proff møbeltapetserer men det duger:))
    Likte særlig det lille huset:P

    SvarSlett
  7. Sminkebordet var jo bare knall da:-) Ønsker meg et sånt oppussingsprosjekt altså!!

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails