søndag 5. desember 2010

2. søndag i advent



Så tenner vi to lys i kveld,
to lys for håp og glede.
De står og skinner for seg selv
og oss som er tilstede.
Så tenner vi to lys i kveld,
to lys for håp og glede.



I dag sto vi opp 10.20
- en tett og hostende mor takker barnets sovehjerte ;)

Vi startet dagen med å tenne lys,
åpne kalendere og kose oss i sofaen!

Nå er det hopprenn, blogglesing og videre sofakos på gang.
En rolig søndag med andre ord ♥



Håper dere har en fin desembersøndag. ♥




7 kommentarer:

  1. Koseleg☺
    Vi skal tenne 2 lyset ikveld☺
    No er det henting av prinsessa som er i barneselskap og deretter middag hos naboane-viss ikkje prinsen får meir feber.
    Kjipt med sjukdom!

    God bedring til deg og håpe søndagen vert fin☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Så koselig!!! Og ikke minst heeelt nydelig å sove til 10:20. Snakk om luksus!!!

    Ha en fin kveld, Vibeke.
    Tusen takk for tips angående den gråfargen. Kanskje en ide å prøve en liten flekk før jeg kjører på hele veggen.

    SvarSlett
  3. Herleg å sove så lenge då!!!:)
    Koslege bilder:)
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Kjempefin adventsstake! Akkurat min stil :)

    SvarSlett
  5. Så nydelig adventsstake! Hvor har du fått tak i den lekre saken da? Jeg har ikke funnet den perfekte stake eller plate til å sette mine lys på, så her står de rett på tv-benken foreløpig. Jeg har vel slutta med å kjøpe ting jeg bare liker halvveis, og venter heller til jeg finner noe jeg virkelig liker. Og din lysestake LIKER jeg :)

    SvarSlett
  6. Lekkert! ♥

    Nydelig adventsstake ;))
    Og for en deilig dag!

    Klem

    SvarSlett
  7. Så koselig! Her lå vi også til rundt kl 10.00 idag - herlig med slike søndager:) Må si jeg er evig takknemlig for at jeg ikke har barn som våkner kl 06 om morgenen;)

    Ha en koselig og rolig kveld, snupp!

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails