torsdag 30. desember 2010

Flotte julegaver!

Vi har vært mer enn heldige i år, alle sammen, og har fått kjempemasse fint til jul! Jeg tenkte jeg skulle vise frem noe av det. :)

  
Vi har fått deilig sengetøy i flanell, og familien har gått sammen og spleiset på tørketrommel til oss. Hurra! Tenk så voksen jeg er blitt når jeg i første omgang faktisk ønsker meg hvitevarer til jul, og når jeg faktisk får det hopper jeg av glede! Jeg har aldri vært vant med slike tørkemuligheter, men jeg merket hvor enkelt det var å vaske sengetøy og håndklær etter julegjestene nå! Hurra! ;)



Vi har fått boken Mofongo av Cecilia Samartin, og den medhørende kokeboka. Helt ærlig er det vel mest gave til meg, men det kommer sikkert mannen til gode om jeg lager noe fra kokeboka. ;)
Med gavekortet jeg fikk på en bokhandel kjøpte jeg meg en annen bok av samme forfatter. Mannen har også fått bok til jul, og vi koser oss med felles lesing på senga (hver vår bok ja ;P).



Gaven fra Hernesnissen inneholdt i år også en ny julekule. I stuevinduet henger de så fint på rad - dessverre gikk en i gulvet i fjor, så jeg har bare 6. Men jeg skal søke etter den jeg mangler, det er morsomt å ha for hvert år.


Min kjære kusine har laget julegaver i år - se hva fint vi fikk! Jeg fikk et flott skjerf, som varmer kjempegodt. og så har hun laget et lys med brudebildet vårt på! ♥ Søsteren min, som flytter til Australia om 5 dager (hun skal studere der i 6 år!), fikk et lys med bilde av Hedda på. *koselig*


Hedda har i år også vært superflink på nett og shoppet til sin mor. Almanakk som er personliggjort til meg. Jeg skal lage et eget innlegg om denne en dag - jeg liker de så godt!

Jeg jobber litt med et (to-tre?) nyttårsinnlegg, men timene blir liksom borte om dagen - og så vurderer jeg bloggommøblering. Det blir spennende å se hva jeg ender opp med - 2011 er året for forandringer! ;)


Håper dere har en fin torsdagskveld!

12 kommentarer:

  1. Så flott at du fikk tørketrommel!!
    jeg likte løsningen på vaskerommet ditt.
    Er det store skuffer du har under vaskemaskinen og tørketrmmelen???

    Ha en videre fin kveld
    Klem Elin

    SvarSlett
  2. Tusen takk for raskt svar på bloggen min :-)

    Kjempepraktisk med skittentøyskuffer under!!!

    Klem

    SvarSlett
  3. Tørketrommel er min beste venn, skjønner ikke hvordan jeg klarte meg uten

    SvarSlett
  4. Wow... for et flott og ryddig vaskerom og veldig praktiske løsninger du har :o)

    Kan jeg spørre hvor dere har kjøpt de skuffene under vask og tørk?

    Ser ut som dere har fått mye fint til jul ja :-) Ha ei flott nyttårshelg!

    SvarSlett
  5. I tilfelle noen andre lurer svarer jeg her: Skuffene er fra JKE Design. Men jeg tror de fleste kjøkkenleverandører har slike nå, selv Ikea?

    SvarSlett
  6. Takk for svar :o)

    Da skal jeg sjekke litt rundt ang de skuffene - geniale.

    Og takk for tipset ang malesprøyta fra Bosch ;o)

    Gry

    SvarSlett
  7. Vil få ønske deg et riktig Godt Nytt År !
    Gleder meg til å følge deg videre :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  8. Ha en nydelig feiring i kveld og ønsker dere alt godt for 2011 :)

    SvarSlett
  9. Så fine gaver dere har fått Vibeke! :) Her vanket det også mye fine julegaver til både store og små!

    Jeg har også lyst til å pusse opp bloggen, men jeg er jo så dårlig på slikt... Hvor brei er din blogg?

    Klem

    SvarSlett
  10. sååå flotte gaver da....
    og så ser jeg at vaskerommet ditt absolutt ser ut som en liten drøm da...nice...
    ha ett flott nytt år...

    SvarSlett
  11. Så mange flotte gaver!
    Håper dere får en fin dag/kveld og et godt nyttår!:)

    Klem June

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails