onsdag 16. februar 2011

♦OppussingsOnsdag♦

Hverdagen har innhentet meg,  plutselig var det onsdag og jeg var på vei hjem fra jobb UTEN å ha publisert noe innlegg i løpet av dagen (nei, jeg lager ikke innlegg på jobb - det publiseres da). Oh my!!

Og så skulle man jo lage og spise middag, og plutselig ble mannen kalt ut på jobb så mor måtte ta kveldsstellet (ja, pappa'n har tatt kveldsstell så godt som hver kveld i over 2,5 år ♥), og når barnet deretter var i seng og man gikk gjennom loftstuen begynte man å rydde....osvosv......

Innlegget er blitt etterlyst, men det er da faktisk onsdag enda, så jeg har vel egentlig mitt på det tørre....? ;) Uansett; Belli-min ♥, her har du denne ukens OppussingsOnsdag! :D



Monica leverte inn bidrag for to uker siden, hennes skjuling av tv'en på soverommet. Smart! :D






Cathrin har pusset opp en nydelig seng.... *sikle* (Hedda ønsker seg ny seng ;P)






Chic-Romantique-damen har skaffet seg et flott skap - som er blitt enda flottere med maling!

(eeeeeeeeeeelsker den klokka!!!!)




Damene bak Maleriet Fargehandel har masse fint å by på, snakk om kreative damer! Her har det blitt kjøpt inn to malerier....som er blitt til tavler! Jeg har tavlemaling stående........planen er nemlig en tavle......






Tusen takk til dere for ukens bidrag! :D





Vil du vise frem noe du har pusset opp?


Et plagg, et møbel, et rom....?


Legg igjen en link i Mister Linky under her - med bloggnavnet og HVA du har pusset opp under "navn" (f.eks. "Mammas Hus - sengegavl")
OBS! Legg inn linken for før/etter-innlegget, ellers er det ikke sikkert jeg vet hva dere vil vise frem! ;)



Har du ikke blogg?


Send mail til vibekeor@gmail.com ♥






 
 
 
 
 
 

Mister Linky's Magical Widgets -- Auto-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
For best results, use HTML mode to edit this section of the post.

7 kommentarer:

  1. Så hærlige bilder Vibeke! Alltid så koselig med oppussingsonsdagene dine:) Rakk endelig å legge igjen noen ord til deg jeg også, godt å høre at det er flere som har travle dager:)))

    Ønsker deg en flott kveld!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Fy søren så mye bra:))) Det er så gøy med disse innleggene dine, du er skikkelig flink Vibeke;)

    Nyt resten av kvelden:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Så mye flott du har med denne gangen også, falt totalt for skapet til Chic-Romantiqe-damen. Den som hadde hatt et slikt.

    Tusen takk for at du lager oppussingsonsdagsinnlegg, så mye flotte ideer og tips. Storkoser meg med dem hver gang.

    Ha en fortsatt flott uke, gleder meg allerede til neste onsdag og nytt innlegg! :o)

    -klæm-

    SvarSlett
  4. så mye kjekt!
    er svak for sånne store skap :)

    SvarSlett
  5. Hei.Kjempe stilig seng.Skapet ble jo virkelig kjempe nydelig.Så mye fint.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  6. Så masse fint!! Skapet ble skikkelig bra!

    Jeg har lagt inn en link til oppussingen av to små krakker.

    God helg!

    SvarSlett
  7. Jeg fikk ikke helt til denne linkingen.. Her er linken til innlegget: http://prinsessevilikkeshus.blogspot.com/2011/02/oppussing-av-to-krakker_18.html

    Beklager ekstra-arbeidet, Vibeke!

    (Jeg har nå også laget et bord av det gamle gulvet.)

    Fortsatt god kveld!

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails