onsdag 23. februar 2011

♦OppussingsOnsdag♦

Herremin, jeg synes uka har gått fort!!! Det har vært hektiske dager, men det har vært fordelt på jobb, trening, sosialt og sofasløving (det er kjempehektisk det ;P).

I dag er jeg med en av montørene våre ut for å se hvordan et Norema-kjøkken monteres. Moro! :)

Tusen takk til dere tre som har bidratt denne uka (må jeg true med nedleggelse for å få bidrag hell.....? *ler* Da fikk jeg jo mange!)


Håper dere alle har en flott onsdag - bruk uka på å finne bidrag til OppussingsOnsdag; Inget bidrag for lite, inget for stort! :)




Lise har pusset opp gutterommet. Fra roterom til barnerom. :)







Prinsesse Vilikke bidrar med to kule puffer. Selv om fargene på FØR-bildet ikke er meg er uansett formen på puffene utrolig flotte! :)






Chic-Romantique-damen svikter aldri og viser denne gang frem spisestuen som har fått en stor omgjøring! :)







Håper dere likte det dere leste - og at noen fler vil bidra til neste uke!

Vil du vise frem noe du har pusset opp?




Et plagg, et møbel, et rom....?
Legg igjen en link i Mister Linky under her - med bloggnavnet og HVA du har pusset opp under "navn" (f.eks. "Mammas Hus - sengegavl")  OBS! Legg inn linken for før/etter-innlegget, ellers er det ikke sikkert jeg vet hva dere vil vise frem! ;)




Har du ikke blogg?
Send mail til vibekeor@gmail.com ♥













Mister Linky's Magical Widgets -- Auto-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
For best results, use HTML mode to edit this section of the post.

10 kommentarer:

  1. Skal prøve å få med før-etter bilder av gjestebadet neste uke.Er akk ferdig å pusse opp,men mangler litt stæsj enda;o)

    SvarSlett
  2. Mye flott denne gangen også, både puffene og begge rommene som er pusset opp. Masse flott inspirajson å hente her! Har flere prosjekt liggende på vent, har ikke noen plass inne å stå å male så må vente til vinteren slipper litt tak...alt for kald å stå ute og male nå. Så du må ikke legge ned, skal se at med vår i lufta blir d å komme mange nye bidrag framover. :o)
    Du gjør en flott jobb!
    -klæm-

    SvarSlett
  3. Håper flere blir med neste onsdag! Er jo så gøy å se andres!!

    Forresten så er linken på mitt bidrag feil ;) Du har linket til bloggen på innlegget under.

    Sender inn nok et innlegg jeg, sånn at du hvertfall har noe å vise frem neste onsdag hvis du ikke får mer.

    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  4. Hei! For en fin og inspirerende blogg!

    Utrolig kult konsept med oppussingsonsdag, mange flotte ideer å ta til seg ja... :-)

    SvarSlett
  5. Kjenmpeflott ide og utrolig flotte innlegg i dag. Puffene var superherlige og spisestuen ble riktig vakker. Må si meg enig med Cathrin, er ikke så greit å så ute og male i denne kulden. Alt går lettere når våren kommer, klem fra Mona

    SvarSlett
  6. Her var det masse fint som vanlig!!

    Heheee, ja er det ikke synd på meg?! Du skjønner, kaninene er i ferd med å overta bopelen, og R har bedt folk på besøk idag. riktignok er ingen av oss hjemme når de kommer til "innbedt" klokkeslett *mannfolk* men satser på at de venter alikevel, slik at jeg kan skryte av kaninfarmen vår;))

    Ja det er jo faktisk "ditt" rom, du skal få sove der neste gang også;)

    SvarSlett
  7. Alltid gøy å titte innom på disse onsdags-oppussingene :) Jeg slenger meg med med et bidrag igjen. Håper oppussingsonsdagene fortsetter framover (selv om jeg ikke alltid får sett på de på onsdag, så leter jeg de nesten alltid opp :) )!
    Ha en fin kveld|

    SvarSlett
  8. Hei hei Vibeke!
    Bidrar med hobbyrommet mitt jeg. Ikke så veldig stor oppussing, men...


    klem:)

    SvarSlett
  9. Hei:-)
    Veldig fint,men jeg syns man ødelegger disse fine skjenkene og skapene med å male de hvite:-(
    tror mange kommer til å angre seg.Alt dett hvite er jo på tur ut...
    Ha en fin lørdagskveld:-)

    SvarSlett
  10. Hei!
    Da har jeg bidratt med et lite prosjekt jeg holdt på med for en stund tilbake :)

    SynneCharlotte

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails