tirsdag 3. juli 2012

Bad nummer to

I mars ble vi endelig ferdig med bad nr. 2. Endelig fordi det var det siste rommet til å bli ferdig i huset (vi begynte omgjøring i 2007), og fordi det er deilig å ha eget bad til jentene og til overnattingsgjester. ;)
Det ble gjort mye enklere enn hovedbadet nede, med våtromsplater i våtsonen og malt panel ellers. En helt annen stil, men likevel veldig oss. 
Noen ganger skulle jeg ønske at dette var hovedbadet, nytt blandet med gammelt er veldig meg. Og fargen er så rolig og god.
Selv om jeg lett skal innrømme at det er deilig med bad og soverom vegg-i-vegg nede. ;)
I dag er det nydelig vær i Hernes, og fru Nordhagens hyperemesis gjør at hun trives best borte fra sola.... *nedtur* Jeg skal likevel prøve meg ut på pallesofaen med Bonytt en halvtimes tid. 


Håper du har en fin dag ♥



9 kommentarer:

  1. For et koselig bad :)
    Håper du fikk kost deg ute med bladet!
    Ingrid

    SvarSlett
  2. Veldig fint var det. Hva heter fargen du har brukt på panelen din?
    Rita

    SvarSlett
  3. Det så nydelig ut badet deres!!

    Tusen Takk for den koselige hilsenen hos meg.
    Nyt finværet
    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Hei Rita :)

    Fargen på panelen er S 2502-B, funnet ut fra "fugene" i baderomsplatene :)

    SvarSlett
  5. Jeg bare digger andrebadet hos dere :) Her ser det omsider ut som om det er sluttet å regne - JIPPI!

    SvarSlett
  6. Te skal bli!
    Eller Pepsi Max!
    Eller vin når du er ferdig med å være preggis ;)

    SvarSlett
  7. Kjempefint bad:)
    Veldig delikate og fine farger:)

    Ha en fortsatt fin kveld:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  8. Så flott badet ble:)
    Herlig med nytt og gammelt ♥

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
  9. Utrolig fint bad! og DEN lekre skjenken.. sååå fine detaljer på den :)

    Ønsker deg en fin Onsdag Vibeke,
    Sommerklem fra Jatte!

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails