mandag 13. august 2012

Før/etter - rosa vegg

Soverommet som Hedda nå har fått har til nå vært brukt til gjesterom. Da vi kom til innredningen av 2.etasje i ombyggingen var vi så lei av å male, så de aller fleste vegger har fått panelplater. På soverommene ble det spon på de store veggene, for å tapetsere, men på gjesterommet ble veggen bare malt hvit, i påvente av et barn til.
Så, en hvit vegg, med et gammelt bilde fra Ikea og et brunt skap - som også venter på maling, er nå blitt malt. Rosa.
 
 

Det ble bedre enn ventet (jeg er ikke så fan av rosa, og prøvde å få Hedda over på lilla...), selv om strøk nummer to fikk en kode med S foran. Fyren i butikken synes det var greit å velge, selv om vi ba om fargen uten... :/

Hedda er storfornøyd med sitt nye "storesøsterrom", og har til nå klart å holde det overraskende ryddig. Jeg regner ikke med at det holder så veldig mye lenger, siden hun som regel er "altfor sliten" til å rydde. ;P

Nå skal jeg straks avgårde på barseltreff, 2 mnd siden sist så jeg gleder meg ♥


14 kommentarer:

  1. så nydelig rom, der er det vel ei som ommer til å kose seg tenker jeg :-)
    Jorunn

    SvarSlett
  2. Å dette ble utrolig fint! Synes den rosafargen var superfin!

    Og så mange koselige ting hun har på rommet!!

    SvarSlett
  3. Synes det ble kjempe fint jeg... Likte fargen veldig godt.
    Ha en knall fin kveld
    klem

    SvarSlett
  4. Det ble kjempefint:)
    Nydelig rosa farge!:))
    Kan tenke meg hun er fornøyd da, heldige Hedda:)

    Kos deg på barseltreff:))

    Klem til deg!

    Janne

    SvarSlett
  5. Det ble kjempefint Vibeke!
    Har rosafargen noe navn?
    Tildemora mi valgte Tryllestøv på sin vegg.. og peker til stadighet på veggen å sier "sååå fiiiin.." hehe..
    Irriterende når malingsfolka gjør som de vil.. eller ikke har peiling på hva de driver med altså...
    Jeg kunne ha vridd meg i grava av hu ene på Montèr her..iiikk.. hehe :)

    Kos deg på treff!
    Jeg lader batterier..

    klem

    SvarSlett
  6. Det ble da ikke så ille med rosa da! :) Jeg er heller ikke så voldsom fan, men dette var i aller høyeste grad levelig. Mye fine detaljer og koselig storesøsterrom ♥

    SvarSlett
  7. Det var veldig fint!! :) Kan du ikke komme å dekorere barnerommene våre også? ;))

    SvarSlett
  8. Superfint rom :) Her står også maling av vegger på jenterommene på "to-do" listen.

    SvarSlett
  9. Nydelig rom :) den rosa veggen gjorde seg veldig -å den ser jo litt dus ut i sin knæsje forstand :)

    Hedda er nok hoppende glad for sitt nye rom vil jeg tro ;)

    Ha en finfin Tirsdag -
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  10. Så fint storesøsterrom! ♥ har du flere bilder på rommet? Skulle gjerne sett bilde på hele rommet... ;-) også vil jeg gjerne se bilde av den skjenken/skapet som du hadde malt rosa. :-) vi holder på å lage storjenterom til storesøster her også så er ute etter inspirasjon og hos deg får man jo masse inspirasjon. :-) :-) :-)

    SvarSlett
  11. Vi også pussa opp rommet til storesøster her i sommer. Og hun liker fortsatt å ha det fint og ryddig på rommet. Så hun løser det ved å leke på lillesøster sitt rom, det de hadde som lekerom før. Også ser det bomba ut der istedenfor inne hos henne! Hehe.. Så det blei ikke helt som jeg hadde tenkt da.. ;)

    Så fint rommet ble!!! :)
    Og det er jo viktig at eieren av rommet liker det! Å se lykken i barnas øyne gjør at det ikke er så farlig når vi interiørmammaer må jenke oss litt innimellom.
    Og det er jo bare maling- så det er enkelt å skulle male over igjen hvis hun går lei om noen år. hehe..
    Klem

    SvarSlett
  12. Nydelig rosafarge :)
    Har du fargekoden/navnet på den?

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails