torsdag 10. januar 2013

Amming med MamaLicious

I begynnelsen av desember fikk jeg en forespørsel om jeg ville være med i bloggpanelet til MamaLicious, og med ei helt nyfødt baby i hus svarte jeg at det selvfølgelig var koselig å bli spurt, men at jeg ikke lenger var gravid.

MamaLicious har ikke bare gravidklær viste det seg, de har også ammeklær, og det passet jo perfekt. Så jeg fikk en pakke i posten, med klær de ønsket jeg skulle prøve, slik at jeg kunne skrive om noe jeg hadde prøvd, ikke bare sett på nett. 

Og vet dere, det er ikke fordi jeg har fått klærne, men jeg digger de! ♥ I pakken min var det tre ting, en ammetopp, en pysj og en kjole.

Ammetoppen finnes i 3 farger, og så fantastisk at jeg fikk den som hadde blå striper. ;) God passform og deilig stoff. Den er på kroppen i dag, og jeg føler meg faktisk veldig fin. Lett innsving gjør at jeg ser jo slank ut, selv med vertikale striper!

Kjolen passet jo bra til jul, det var en utfordring å finne penklær i skapet som passet både til amming og til keisersnittsåret... En enkel sort kjole, som også finnes i blått, i et deilig stoff. Eneste jeg må trekke for her er at min mage ikke har vært flat på mange år, og i denne kjolen ble det kanskje litt mer synlig enn hva jeg personlig likte. Altså er minuset min kroppsfølelse, og ikke noe med kjolen. ;)

Og til det aller beste i pakken; Pysjen! For en fantastisk deilig pysj. Jeg ELSKER den. Og kunne lett bodd i den. ♥ Det er trist når den må vaskes, og lykke når den er nyvasket og klar til bruk igjen. Jeg må faktisk kjøpe meg en til! (Det er bukse og topp)

Min erfaring med klærne fra MamaLicious er derfor veldig, veldig positvt. Jeg skulle ønske jeg hadde kjøpt gravidklær derfra. ;) Det eneste jeg kan sette fingeren på er at hullet til puppen kan være noget lite til meg og min E-cup... Så det blir ikke alltid like diskret når "ting" skal ut og frem. Men det kan hende blir bedre med trening, jeg er jo ikke akkurat vant til å dra ut puppen i all offentlighet. ;P

*****

I dag er det legetime og kiropraktor på mitt program, og skiskole for Hedda. Og i morgen er det helg igjen, allerede!

Ha en herlig torsdag ♥

*Skrevet i samarbeid med MamaLicious, basert på egne erfaringer.*

1 kommentar:

  1. Jeg mener det var fra MamaLicious jeg hadde et par gravidetopper og en kjole - helt heeeeeeeeerlig!

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails