søndag 7. september 2014

Moweo trille (med tilbud)


I sommer fikk vi en ny vogn levert av Jollyroom til testing, de hadde fått et nytt merke de gjerne ville ha litt brukserfaringer med.

Jeg falt umiddelbart for en del av finessene
(og delte kjapt på Instagram ;) ).


Den er veldig enkel å legge sammen, ingen deler å ta vekk som det er å den andre vogna vi har, bare å klappe sammen. Stor kurv under, den delen med "Moweo" på kan brettes opp, koppholder, og lomme i kalesjen. 


Men det jeg elsker aller mest er at den kan legges helt ned 
OG har en enorm kalesje som dekker godt for sola.





Minuset for MIN del er håndtakene, jeg har vonde hender og armer, så jeg liker helt håndtak, ikke to som her. Jeg må ha mulighet til å bruke kun én arm når den andre er vond. 

Vi gikk i sentrum under Elverumsdagene og da jeg endte med å trille min venninnes vogn merket jeg også at den var tung for mine armer.


Når mine skavanker er nevnt som grunn til det "negative" er vi ellers veldig fornøyd med vogna. 
Og vi kommer nok til å bruke den mye!

Dagens tips er at det er tilbud på den nå, hele 40% her



Dagene går i ett her for tiden, bildene her er tatt for en del dager siden....
Beklager til Jollyroom at det har tatt tid å fortelle om vogna. 

Vogna har vi fått, men meningene er absolutt mine egne!

***

Nå skal jeg straks reise til ei søt lita jente og vise mamma'n hennes (og deres venner) alt det fine tøyet jeg har med meg om dagen.

God søndag!

// Vibeke




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails