mandag 5. januar 2015

Tradisjon: Til Vibeke fra Nissen

Tradisjonen tro lå det en liten firkantet eske under juletreet til meg.
Julekulen 2014
Bare noen dager før kom julekulene fra 2012 og 2013 i posten, 
fordi jeg klarte å knuse de da jeg skulle gjøre noe enkelt.
Det ble ikke så enkelt likevel, da kulene lå i tusen knas på gulvet.
Da ble det banneord. ;)
Men gudskjelov fant jeg en butikk som solgte de på nett. 
Hjerterytmen ble normal igjen da. 
Det som var mest kjedelig var at 2012 falt i gulvet,
Signes første jul.
Heddas juleår, 2008, hang jo fortsatt trygt. 
Jeg mangler 2 kuler, 2004 og 2006 var ikke å oppdrive lenger da de traff gulvet i fjor. :(
Alt det røde er fjernet fra huset nå,
men julekulene får henge noen uker til. ♥

// Vibeke 

2 kommentarer:

  1. Kjempefine! Vær nå for all del forsiktig når du pakker de ned igjen;)
    Godt nyttår!:)

    SvarSlett
  2. Så nydelige<3
    Jeg har også et vindu med julekuler, men ikke så nydelig malt som dine.

    Godt nytt år fra Nina:)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails