tirsdag 10. februar 2015

GIVEAWAY - Lillelam ♥ *vinner trukket*

Jeg er glad i barneklær, det er ingen hemmelighet,
og jeg er veldig glad i å handle barneklær på nett.

Det er lettvint, og i forhold til hvor jeg bor er det større utvalg.
Jeg må jo også innrømme at i løpet av livet har det blitt litt "trøsteshopping" fra sofaen når formen ikke er helt på topp. ;)

I samarbeid med Barn og Baby har jeg fått muligheten til å gi en av mine lesere 
(Dere kan velge mellom alt fra Lillelam på siden deres, også nyhetene)


Jeg er skikkelig misunnelig på dere *ler*

For å være med i trekningen må dere legge igjen en kommentar på dette innlegget - med mailadresse om du ikke har blogg (gjerne med et tips om ditt favorittklesmerke) samt like Barn og Baby på Facebook (link ) og gjerne Instagram om dere er der. :) 

Jeg trekker en vinner søndag morgen ♥

Lykke til!

// Vibeke

22 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER LilleLam!!! Mini fikk sparkedressen til jul og den brukes hele tiden!! Det hadde vært supert å vunnet!
    nemii@live.no
    Mvh
    Kathrine

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har også likt siden på FB 😊

      Slett
  2. Det hadde vært supert å vinne noe fint til min lille venn på 8 måneder, jeg er med! Facebooksiden er likt, så nå krysser jeg fingrene :)
    Elisabeth (ehandeland@gmail.com)

    SvarSlett
  3. Minstejenta ønsker seg lillelam klær :D liker på facebook ;)

    Lenevoldsund@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Jeg liker Lille lam best på de små og synes tanteungen min på 7 mnd fortjener en sparkedress. Likt siden på facebook. Beatk2@online.no
    Hilsen Beate Kristiansen

    SvarSlett
  5. Herlige klær, har masse fra Lille Lam:) Strømpebuksene deres er de beste<3
    http://www.barnogbaby.no/product.php?id_product=1738 ønsker vi oss!=)
    LIker på både FB og insta:)

    kristinaeh-87@hotmail.com


    Andre favorittmerker i tillegg til Lille Lam, Memini og Pomp<3

    SvarSlett
  6. Lillelam har så mye fint. Liker siden på face fra før.
    Vanligvis er jeg veldig glad i farger på barnetøy og Tiljamid er en av favorittene

    martine@svarstad.com

    SvarSlett
  7. La inn lang kommentar, kom den ikke med �� ønsker oss mørkeblå heldress, str 80. Sjekk ut paper wings og Lemon loves lime!

    Klem, Mari Ann
    Masletvold@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Ønsker en flott plagg fra Lille Lam til tanteungens lille sønn. Bare elsker disse klærne.�� Likt på Facebook og Instagram.
    Mvh Karin Falao
    karinfalao@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Jeg vil gjerne prøve lykken, ønsker en ulldress til min lille nevø :) Klem fra Tonje

    SvarSlett
  10. Åh.. Jeg vil vinne et lillelamplagg, de er så fine. Av andre favorittmerker har jeg: memini, mole og nova star Bl.a.
    Mailadresse: juma09@live.no

    SvarSlett
  11. Jeg har 2 barnebarn som helt sikkert vil ha et plagg fra Lillelam!

    leno @ online . no

    SvarSlett
  12. Wæææh! Så Herlig da! :-) Vi ønsker oss veldig en deilig dress til vintern vi! :-) Ellers er noen av favoreittmerkene; FUB, Mole, MeMini, Disana og LilleBa, Noa Noa og Wheat, og de fører jo mange av dem, og det liker vi!! Carina_stoen@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Ja takk ☺ seien89@hotmail.com
    Vi har ikke noen favorittmerker, bruker det meste ��

    SvarSlett
  14. Alva Sofie ønsker seg rosa Sofie jakke strl 98 :D

    jannesvartangen@gmail.com

    SvarSlett
  15. Åååå 💙 håper at flaksen er med meg! Noah ønsker seg den blå jakken m glidelås og hette, str 110 😍

    martheer@hotmail.com

    SvarSlett
  16. lillelam hadde sett flott ut på poden :) siden likt.

    SvarSlett
  17. Kan jo ikke la være å prøve lykken :) deilige lillelam.. en lekker hettejakke hadde vært helt super å ha til vinteren :) andre merker vi liker er Wheat, NoaNoa, Memini, Fub osv.. liker litt av alt vi :) tvi tvi dagamaria@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Jeg vil vinne :D Har likt siden på face. Og jeg har blitt glad i Pomp klær. Delvis din skyld ;)

    SvarSlett
  19. Ull er gull! annette.enoksen@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Lillelam har masse flott ull tøy, å ull er ett must å ha til den lille. :)
    Jeg liker på facebook & Følger via Instagram :)
    krysser fingrene og håper lykken smiler til oss.
    Ønsker deg og dine en kjempe fin helg

    Hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Lille lam er utrolig søte og varme.
    Layla

    lolaben492@hotmail.com

    SvarSlett

Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails