onsdag 4. mars 2009

På plass i stua

Da var det vel på tide med noen små bilder av stua.
Det er utrolig godt å være på plass igjen. Stor plass og ikke minst er huset ryddig og rent (no offence svigerfar!).
DSCF8286
DSCF8285
DSCF8288
(Bunaden til lillefrøken henger på “bryllupskassa” – vi skal jo utenbys, så jeg legger ting i en kasse så vi får med oss alt)
DSCF8291
DSCF8298
Det brune skapet ble veldig fint som hvitt! :)
DSCF8299
Jeg ville ha litt blått inn i stua, men duken ble så veldig mye… Jeg la derfor en annen mer nøytral oppå.
DSCF8300
Fatet etter farmor, salt/pepper-sett fra Lobelia.no og serviettholder fra Fryd.
DSCF8301
Heddas vugge står på hjørnet, under lykta til mor. :)
DSCF8302
 
DSCF8307
Singer’n, med våre første sko under
DSCF8308
 
DSCF8310
DSCF8315
(Ble ikke fint bilde av denne veggen i skumringen, så måtte ta i dagslys)
DSCF8326
DSCF8327
Og der kom mitt bildrag til “vis din tv”. ;)
DSCF8329
Veggene rundt kjøkkenet – og vinduet inn dit – i dag kommer folien jeg skal skjule rasket på kjøkkenbenken med. ;)
 

5 kommentarer:

  1. Såååå fint du har fått det - nok en gang!! Gleder meg til å se det på ordenlig! Så nå må du se å bli gift og få unna hvetebrødsdagene... Gleder oss!

    Therese & Gutta

    SvarSlett
  2. Lekker stue! og stilig tapet. Her i huset har alle vegger malt panel, liker det, men skulle gjerne hatt en og annen vegg som jeg kunne hatt tapet på...
    Lekre detaljer også:-)

    SvarSlett
  3. Så kjempefint du har det!!! Masse fine bilder!!!

    SvarSlett
  4. for en hyggelig stue, så deilig ut med så stor plass..(:

    SvarSlett
  5. så lekkert :) Og tapeten var virkelig lekker. Nei nå fikk jeg lyst å taptsere den ja :)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails