onsdag 25. mars 2009

Enda mer fra bryllupet - for dere som vil se ;)

Det er flere kjente som gjerne ville se litt fra bryllupet – og viser jo så gjerne - her er det litt mer enn hva vi allerede har vist frem, så:

Advarsel! laaaangt innlegg!

-

Brudebuketten, såååå nydelig!

Og helt perfekt til bunaden min!

Bryllup 13.03 (9)

Borddekking ble gjort av meg (glass og bestikk tok cateringen seg av, jeg pyntet bare)…

DSC00997

…med egenlagde bord-/menykort og servietter fra Christine

DSC01000

DSC01001

Nydelige oppsatser og hjerter med teksten

“Glad i deg” og “I love you”

DSC00996

Røde hjertelysestaker til telys og sølvstaker til hvite lys, og de røde hjertene som ble brukt i invitasjonene

DSC01002

Bilde 281

Torderød gård er helt nydelig, store rom og gammel stil.

DSC01006

Jeg var i bryllup her for 3,5 år siden med 65 gjester og det fungerte like fint som i vårt med 20 gjester.

DSC01005

DSC01004

DSC01003

Og så til selve bryllupet:

Bryllup 13.03 (8)

Bilde 115

Bilde 117

Bilde 124

Bilde 127

CIMG0475

Vibeke   Jan Roar (2)

Vibeke   Jan Roar (4)

Limo-selskapet skulle ha 2.000,- for å kjøre ca 15 minutter – det fant ikke plass i vårt budsjett, så vi tok heller en stor sort bil. ;)

Bilde 220

Bilde 230

Bilde 232

Fotografen var der da vi kom, tok tilsammen 550 bilder, så det gleder vi oss til å se…

Bilde 296

Her hopper mormor for å få lillefrøken til å le ;)

CIMG0491

CIMG0496

CIMG0494

CIMG0499

I tillegg til fotografens bilder, har vi søsteren min sine (bare 400), Bente sine, mine egne, svigers sine og pappa sine…

DSCF8460

Mens fotografen tok bilder av oss serverte “vi” fingermat til gjestene, greit å ha litt å gjøre og fylle magene litt mens de ventet.

CIMG0483

Middagen var nyyyyyydelig,

tilberedt av Skipperstuen Drøbak.

Se her for menyen vår.

-

Våre flotte forlovere holdt begge taler, Stig hadde t.o.m. laget sang og sunget inn på cd…

Bilde 326

Vibeke   Jan Roar (36)

Bilde 331

Meg med mine foreldre og lillefrøken

Bilde 311

Bilde 393

og svigers

DSCF8454

Uvisst hvorfor, men vi klarte å glemme å ta bilder av mannen med foreldrene sine og oss to med to sett foreldre..

Jaja, sånn kan det gå!

-

Men vi har fått til noen bunadsbilder da;

Svigermor med sin datter og sønnedatter, alle i Trysilbunad. Alexandra har på seg sin tantes bunad, som snart er 40 år. Dette er siste året og nå skal jeg få den sydd inn slik at Hedda kan få bruke den noen år. Stor stas!!!

Bilde 355

(Og ingen ser i samme retning engang!)

Vibeke   Jan Roar (43)

Bruden og lillesøster i nye Løkendrakter sammen med mormor.

Vibeke   Jan Roar (45)

Bente og meg i nye bunader, hennes er fra Trøndelag.

Bilde 120

Løkendrakt, Nordlandsbunad og Østerdalsbunaden.

-

Og til slutt var det deilige kaker og god drikke!

Bilde 432

Bilde 421

Vi hadde en perfekt dag, helt perfekt!

4 kommentarer:

  1. Tusen takk for hilsen på bloggen min:D helt nydelig blomsterbukett du hadde, enig i at rund bukett er fint;) kjempe fine bilder fra bryllupet forresten;)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Jeg snublet tilfeldig over bloggen din fordi jeg søkte informasjon angt torderød gård, ser dere hadde selskapet deres der!
    Hvordan var det? Kan jeg spørre hvor mye det kostet? Og hva med maten?
    Jeg leter etter lokale, men vi blir ca 65 stk og det finnes veldig mange små lokaler i østfold syntes jeg!
    Kan du anbefale denne gården?
    Klem Hege

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails