torsdag 3. desember 2009

Hvem holder Posten i gang...?

*rekke opp hånda*

Det er meg det!

Postmannen kom på døra med intet mindre enn 6 pakker i dag!

O'lykke!

2009 er året for julegaver handlet på nett,
(det har jeg skrevet om her)

men ikke alt var julegaver.

Noen av pakkene inneholdt noe en mamma synes var fine ting på ebay!



Jakke og kjole fra Ralph Lauren
for kr. 247,-
(jakken er merket med $70 (kr. 395,-) som anbefalt butikkpris....)



Joggedress fra Kenneth Cole, kjole fra Ralph Lauren og joggedress fra Puma
til kr. 460,-


Og til slutt,
til min datter med det tynne, men nå litt lange håret…



Hårspenner!


I like it!!!



 

PS: Se innlegget under for den fine kalenderen til Hedda!

8 kommentarer:

  1. Hei på deg!

    Så mye du har fått,gøy med pakker det er sikkert og vist!

    Du, de koppene fra Europris er små gløggkrus.
    De har nok sagt riktig til deg.
    Fant selvfølgelig ikke noe å måle med(står midt i middags matlaging!)
    Men artikkelnr er :68170

    De er søte små;)LYKKE TIL.Klem C

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Fant bloggen din via et google-søk på bruka design, og måtte inn å se litt her da. Så bor vi visst på samme sted også, så artig! Jeg flyttet hit fra Oslo nå i høst, så er fortsatt ganske ny i bygda.

    Kan jeg spørre om hvilken butikk dette er fra:
    http://mammashus.blogspot.com/2009/11/fra-mobil-pa-jakt-etter-bruka-design.html ? Har ikke utforsket interiør-elverum helt enda, men snart flytter vi til eget hus (har en liten svigers-periode nå), og da skal det shoppes!

    Mvh Kaja

    SvarSlett
  3. Så bra at det ikke bare er jeg som handler på nett-har mani tror jeg-hehe! I dag fikk jeg trekk til spisestue stolene-O lykke sier jeg bare!
    Så nydelige de hårklipene var-snuppa kommer jo til å bli skjønn i dem da!

    Klem!

    SvarSlett
  4. Tusen takk, da skal jeg dra dit og se!

    Vi bor i hernes ja, enn så lenge. Vi har kjøpt tomt i Elverum (Søbakken) og skal begynne å bygge hus etterhvert, må bare bli kvitt en dum leilighet i Oslo først. Er i utgangspunktet en byjente og hadde aldri sett for meg å bo på bygda, men går overraskende bra, det er jo ikke lange veien inn til Oslo. Og så er det jo ganske fint her nå i disse dager med snø og knallvær!

    Ha en strålende kveld videre :)

    SvarSlett
  5. Yes! flott! me like! ;D er det ebay alt sammen?

    SvarSlett
  6. Er enig med deg, gult er ikke nødvendigvis kult ;) Jeg har planer om å transformere den til et vidunder i creme - men det får bli til våren en gang. har du lyst å sende meg linker til de du har handlet klær fra? *inn og myse*
    ;D

    SvarSlett
  7. Flott kjøp :)
    Ønsker deg en fin kveld

    SvarSlett
  8. Kjempefine ting du har handlet til Hedda og jeg må bare si at den kalenderen var helt nydelig!

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails