lørdag 12. desember 2009

Samme, men ulik....

Vi var på Ikea forrige uke, handlet inn litt av hvert, også bilderammer.

Jeg kjøpte hvite bilderammer til bilder på jentenes rom, og til julegaver.

Hedda skal få 3 bilder i samme serie på veggen og jeg hadde to rammer liggende, fordi den tredje var blitt brukt på en gave allererde. Det gjorde jo ikke noe, skulle jo kjøpe fler!

Men, de nye rammene er ikke hvite… de er kremfarget! Samme artikkelnummer, men forskjellig farge…

Vet ikke om dere ser det så godt, ble ikke så bra bilde…

Kjedelig!

Får vel stoppe innom Ikea igjen en gang da….. Ja, ja…

Som om det skulle være vanskelig. *fnise*

*

Hedda er på overnattingsbesøk hos besteforeldre. Vi skal bare ta det kuli, og sove… Tror Hedda reagerer på rosiner, vi hadde en dårlig natt, igjen… Svigers er snille og tar henne en natt, så vi kan hente oss inn igjen etter en haug med uker med varierende søvn.

Kos dere i kveld!


5 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig kommentar, denne er også i ull og blir nok mye brukt... Og så spart til neste mann ;)
    Huff så kjedelig at det er farge forskjell... Sånn blir det fort i kjedebutikker, men da har man jo også en grunn for å ta en tur til... he he
    Jeg er aldri lei å be om en ikeatur selv...
    ha en flott helg
    klem victoria

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg ser på noen av innleggene dine fra kjøkkenet at hvitmalingen gulner. Jeg fikk et tips på mali-mo sin blogg om å bruke sperregrunn som første strøk (hun brukte vel flere strøk også). Da trekker ikke malingen til seg farge fra treverket og gulner derfor ikke. Jeg malte panel her i huset i sommer og kan derfor ikke si om det stemmer, men det ser i hvert fall veldig bra ut nå. Sperregrunn får du med fargekode også. Og så trengs ikke kvistlakk.
    Bare et lite tips!:)

    SvarSlett
  3. Jeg ser det. :)

    Kos dere med barnefri og en god natts søvn!
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  4. Hei Berit! :)

    Jeg vet om sperregrunn, har jobbet på Byggmakker, så lærte om det enellerannen gang. ;) Brukt det i (gamle) stuetaket og på pipemuren, men det hjalp ikke. Pipa er like gul nå. :(

    Mulig det hjelper med flere strøk da... Får se om jeg husker på det ved neste malingsrunde. *ler*

    Visste ikke at man fikk det med fargekode, men det letter jo jobben litt - du trenger ikke like mange strøk med maling uttapå. Takk for tipset!! :)

    SvarSlett
  5. var jo litt kjedelig da....
    har en søster som skulle på ikea idag og hun skulle kjøpe hvite rammer for meg. håper ikke de er gule...Men får henge de en annen plass da ;)

    Klem,kari

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails