fredag 11. desember 2009

Yes, we can...



Inspirert av Tv'en i bakgrunnen her ;)

4 kommentarer:

  1. Jeg ble utrolig stolt over Stella i dag, hun holdt ut lenge. Men så spiste hun ca 15 Tom & Jerry kjeks og da... ;D bestikkelser virker!

    SvarSlett
  2. Synes Nobelkonserten var så fin i år! Eller var det Will Smith jeg synes var finest....?;)

    SvarSlett
  3. Følgte med på konserten og er rimelig trøtt idag ja. La meg inn som følger - er ofte innom selvom jeg ikke alltid rekker å legge igjen kommentar. God Førjulshelg! klem navnsøster Vibeke :)

    SvarSlett
  4. Hei igjen, Har ikke funnet noen forhandlerliste i Norge over dette merket. Men jeg vet av to butikker dom fører flere produkter fra merket. Nadine på Sandvika Storsenter og Timalu i Drammen. Fortsatt God Helg !! klem

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails