lørdag 12. juni 2010

FOTO: Vibeke...

Vi trengte noe på veggen oppe på loftstua,
vi hadde en diger hvit vegg...
Og det var på vei inn til det som skal være gjesterom
(evt. hobbyrom om vi ikke får fler barn)
og badet
(som i dag er lager for verktøy og materialer ;P)


Uansett,
det er ikke barnedelen av loftstua
og mor hadde lyst på et "ordentlig" bilde. ;)


Løsningen ble etter å ha sett litt rundt å forstørre bildet jeg tok i Nottingham.
Motivet fant jeg på vår (fåsaftigegnagsår)gåtur for å se på fotballstadionen til Nottingham Forest.
Jeg endret fargen i Photoscape og bestilte forstørrelse hos Nfoto.no.
Sort Ribba-ramme fra Ikea.


Vi synes det ble helt perfekt.
Minne fra en flott (og til slutt veldig lang) tur,
og med en tilhørighet til den store plakaten vi rammet inn
etter bryllupsreisen til Firenze.

(Den har fått ny plass nå, men se her for å se plakaten)
Det er stas med slike minner fra våre kjæresteturer,
som vi har planer om å få til hver vår.
2008 – 7 mnd på vei, var vi i Bilbao
2009 – bryllupsreise til Firenze
2010 – fotballtur/40-års tur til Nottingham, med stopp i Cork hos ei venninne
2011 – Brussel? – hvor vi lurte på å gifte oss…

*

Regnvær og rolig lørdagsmorgen her.
Hedda og jeg sto opp kl. 9
(pappa sover fortsatt).
Herlig!

Sofatjeneste på meg om dagen,
etter 6 uker i jobb
(etter to år hjemme)
sa fibrokroppen fra og kiropraktoren sykmeldte meg.
Smertene er jeg "vant til",
men det ble en psykisk nedtur.
Forhåpentligvis er det bare "uvant fysisk aktivitet",
og at kroppen trenger tid til å omstille seg fra null jobb til full jobb....


Uansett gjør jeg ikke stort, derfor er det rolig her om dagen,
men jeg har fått et par oppmerksomheter,
så dette skal jeg blogge om i løpet av dagene som kommer!

Tusen takk! ♥



10 kommentarer:

  1. God bedring Vibeke. Håper det bare var et lite sjokk for kroppen å sette igang igjen og at du kommer deg etter litt hvile... det går nok bra skal du se :)... husk at dette regnværet gjør hver og en helt tulleruskete...
    Ha en fin helg videre.
    KLEM

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde! Og god bedring :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Kjempefint bilde!
    God bedring til deg

    SvarSlett
  4. Hei...

    God bedring:-)
    Det bildet ble nydelig på veggen.
    Og for en flott ide...
    bruke et bilde man har tatt selv istedet for å kjøpe!

    Lykke til i dagene fremover:-))

    Wenche

    SvarSlett
  5. Flott bilde du har klart å ta.
    Du sier selv at du er vant til smertene men det må jo være godt å være smertefri, så vi håper på rask bedring.
    Ha en glitrende helg

    SvarSlett
  6. Hei.Nydelig bilde.Passet veldig fint dær på veggen synes jeg.Kjempe fint.Ha en riktig god bedring å en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  7. Å ja...det der ble skikkelig stilg. Kjempefint bilde!

    Leit å høre at du ikke er i form..;(
    Masse god bedring til deg!

    Klem

    SvarSlett
  8. Så flott bilde, og ekstra spesielt sia du he tatt det sjøl da:)
    God bedring..

    SvarSlett
  9. Flott bilde! :)
    Masse god bedring til deg, Vibeke!

    Mange klemmer!

    SvarSlett
  10. Kjempefint bilde da, -hm...jammen smart du :)
    Og skal du til Belgia neste år MÅ dere kjøpe blåskjell m/pommes frites, det høres helt merkelig ut, men er supergodt sammen med en aldeles nydelig majoneslignende sak som man få kun i Belgia/Holland (majonesen altså) Vi spiste det i Brugge (forøvrig en superkoselig by, tips, tips) og jeg likte ikke blåskjell i utgangspunktet, så det bør prøves.
    Også en lys "Leffe", en kjempegod øl som lages Brugge, men fåes over hele Belgia :)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails