onsdag 2. juni 2010

Siste vårtegn i 2010 - uke 22 + Noe nytt, helt plutselig!

Klokka er 23:59 nå, så jeg er på tirsdag da jeg begynner hvertfall.... ;P
Dataen slår seg av av seg selv, så jeg har brukt noen timer på å brenne over bilder på cd, så jeg ikke mister de, og bestilt ekstern harddisk....

Nå er det faktisk blitt sommer i Hernes,
så det er fint det er siste uke med Vårtegn for i år. ;)

Kl. 18 var det over 20 varme ute,
deilig!


(liker dere bakgrunnen....?)

Bare føtter under hvit linbukse,
på ny terrasse
hører også med sommeren!


Mannfolka jobber nå med veranda og trapp ved inngangspartiet.
Herlig!

Og jeg har lempet terrassebord på jobben i dag,
tilbud og vi var tomme allerede kl 14.
Vi har hatt lit å gjøre for å si det sånn. ;)

Og det fine stoffet?
Bruktbutikken borti gata hadde noe styggfint på trappa i går kveld.
I dag stoppet jeg, ommøblerte bilen og tok med meg denne hjem


Mulig den får plass på den nye trappeverandaen.... :)
Pris?
150 kr.

Til helga skal mor finne frem malesprøyta igjen! :)))


Natta nå,
jeg skal opp om 6 timer.
Yey!

God sommer!!!


7 kommentarer:

  1. Er så deilig nå som varmen har kommet. Må bare nyte det! Den "krakken" tror jeg kommer til og bli kjempefin på trappen. Så billig da! Må nok ta meg en tur på bruktbutikken en dag jeg også!

    Ha en fin dag!

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se hvordan benken blir! :) Jeg har enda ikke brukt malesprøyta mi, men snaaaaaaart skal jeg ta den fram. Må bare bli ferdig med et annet prosjekt før jeg starter med neste...

    SvarSlett
  3. Fortsett og nyt sommerdagene og mulighetetn til å lufte føttene litt. Ønsker deg en fin dag, og håper du ikke er alt for trøtt.

    SvarSlett
  4. Håper på litt sommer her og, men så lenge det ikke regner er jeg (foreløpig) fornøyd. Den benken kommer til å bli knallfin!-for et kupp :) Blir moro å se det ferdige resultatet!
    Synnøve

    SvarSlett
  5. Så fin benk! Sommer, kan det bli noe særlig bedre?
    Helt fanatstisk. Tror det er mange som nyter etter en lang og iskald vinter.

    Kos deg med sol! Klem fra meg

    SvarSlett
  6. He,he..en skal ikke dømme etter første inntrykket nei;)
    Men nå begynner heldigvis utsiden å samsvare med innsiden:)

    Nydelig benk du har funnet,den kommer sikkert enda mer til sin rett med litt maling:)
    Det er herlig det begynner å bli sommer, her løper både jeg og småtrollene "tåfis" som eldste jenta sier, så fort temperaturen tillater det:)
    Bakgrunnen var flott, behagelig å se på til tross for at den var mønstret;)
    Tusen takk for kommentar på bloggen,så koselig du likte kjøkkenet, siden jeg har tegnet det selv..he,he;)

    SvarSlett
  7. Du synes ikke at den grønne benken står fint til alt det hvite da?(hihihi...)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails