tirsdag 21. september 2010

Det er sol i dag!

Skyfri himmel og deilig sol.


Så mor trosset blåsten for å ta noen bilder ute på trappa...



Men jeg synes det er vanskelig å ta bilder ute i sola,
det blir skygger feil og altfor lyst...
*noe skal det jo alltid være*



Samme motiv, det til høyre er tatt en overskyet dag....
Jeg liker solskinnet på bildet til venstre, men synes det er vanskelig å få til. ;)


Jeg har byttet ut noen av blomstene på trappa,
de gamle var blitt rimelig glisne... *bombe*


Synes kålen (?) er kul!


Lyshus fra Bohus (149,- !!) og en hvit sten som farfar hadde på peisen på hytta.
*minner*
Jeg tenker på farfar og hytta hver gang jeg ser på den. ♥


Jeg kjøpte "værmelding" før de ble laget på norsk,
og sykkellykta er heller ikke helt ny.
Men kul!


Nå mangler bare utelampene (pappa...........),
så er inngangspartiet ferdig!

*

Her er vi trøtte i dag, Hedda våknet 6.30 *bah* og sovnet på sofaen før klokka 10....
Mulig mor burde benytte sjansen for en time på øyet hun også. ;)

Håper alle som er innom får en flott dag!!
Vibeke…

15 kommentarer:

  1. Utrolig koselig inngangsparti dere har!:)
    Hvordan blir det når det regner/blåser? :)

    Håper du og får en fin dag!

    KLem

    SvarSlett
  2. For en flott inngangsprati. Her føler folk seg velkommen kan jeg tenke meg.
    Nei, det er ikke helt enkelt å ta bilder når solen skinner.Men det er å foretrekke. Her dukket solen opp akkurat nå. Da kommer lysten til å gå tur også.

    Go klem

    SvarSlett
  3. Ojoj her var det MYE flott, legger meg til som følger. Nydelig hjem dere har og ett idyllisk inngangsparti, vakkert. Ha en flott dag. Klem

    SvarSlett
  4. Kjempekoseleg inngangsparti☺ Ikkje vanskeleg å føle seg velkommen her nei!
    Masse fine ting du har her og☺

    Har ikkje sett slike lyshus på Bohus her-kun det høge runde...enten utsolgt eller so har dei ikkje tatt inn fleire.

    Uff ho var tidleg oppe... eg måtte vekke Elias 0830 for å køyre Anine på skulen. Han har sove ein liten lur etter det og er snart klar for lur nr 2☺
    Nyt dagen☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  5. Næmmen, så fin trapp!! Har du vest den før..? Kunne ikke huske det nemlig:) Jeg måå bare få tak i en sånn gammel kasse, altså! Kjempedekorativt med pynt inni!

    Senere kommer innlegg om hagebenken på kjøkkenet;)

    Klem!

    SvarSlett
  6. Så koselig inngangsparti. Det har så utrolig mye å si, og gir forhåpninger til resten av huset når det kommer besøkende ;)

    Klem, Camilla.

    SvarSlett
  7. Så koselig og innbydende du hadde laget det !! Kjempekoslig :-)

    SvarSlett
  8. Hei.

    Så koselig på trappa.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  9. Wow, så lekkert dere har det!!

    Masse fin utepynt!! Herlig med en solfylt dag ;))

    Klem

    SvarSlett
  10. Hei!
    Så koselig inngangsparti!
    Der kan man jammen føle seg velkommen :)
    Ha en flott kveld.
    Mmseklem Vibece :O)

    SvarSlett
  11. Hei igjen☺

    Vi har ikkje hatt nåke fordeling av møblane til bestefar enno-derfor står dei der dei står... men eg håpa at eg får eit av dei vertfall, når den tid kjem☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  12. For et nydelig inngangsparti. Gjennomført!
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  13. Helt utrolig nydelig inngangsparti! Flotte ting og vakre blomster:) Du er heldig som har overbygg ved inngangen, mitt overbygg er alt for lite til å gjøre det koselig synes jeg...

    Klem;)

    SvarSlett
  14. Du har det kjempefint! Det er skikkelig vanskelig å ta bilder i solskinn ja. Jeg elsker dagene det er litt overskyet eller at solen er på hell (solnedgang) klem

    SvarSlett
  15. Så koselig inngangspartiet ditt er. Mange detaljer som gjør det ekstra spesielt!
    Likte den sykkellykta godt og kålen var så flott da...
    KLem fra Elisabeth

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails