torsdag 16. september 2010

Kan noen i Bergensområdet hjelpe??

Er det noen i Bergen som skal en tur på Ikea de nærmeste dagene??

Er det noen som har lyst til å kjøpe noe for meg??
 
Duktig frokostsett og Duktig Fruktkurv
(69,- pr del)


Ikea Furuset har aldri dette inne, og pr nå er det lite på Slependen også,
derfor ser jeg vestover og håper det finnes noen der som har lyst til å hjelpe!?

Send meg en mail på vibekeor@gmail.com om du skal på Ikea Åsane!

På forhånd tusen takk ♥ ♥
Takk til Tonje og Anne Elisabeth som har tilbudt seg! :D

 

6 kommentarer:

  1. Har sendt deg mail ;)

    SvarSlett
  2. Heihei!
    Takk for hyggelig hilsen hos meg!:)

    SvarSlett
  3. Kjøpte faktisk begge de to settene til Stella i går! Hjelper gjerne dersom det ikke går i boks fra Bergen :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg! Ja, lekestua ble ikkje så værst,og blå-fargen ble veldig fin:))Nå får vi bare vente til neste sommer, så den får taes ordentlig i bruk:)

    Klem, Eirin:)

    SvarSlett
  5. Ha en riktig fin helg du også:-) Kjenner jeg er særdeles klar for et par dager uten jobbing, men frihet til å gjøre det JEG (les. ungene) vil:-)

    Klem, Lisa

    SvarSlett
  6. Dette var jo kjempe søtt da!
    Godt at det ordnet seg :)

    God helg!

    Klem

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails