søndag 26. september 2010

Mine hus....

I ånden "vise huset" kan jeg vise de små jeg har.....

Jeg har lenge (siden jeg begynte å blogge - blogging er dyrt) vært bitt av lyshus-basillen....

Aller først i hus var disse husene,
ikke ordentlig sinkhus, men det lommeboka tillot da.


(Jada, 3 like - de er jo fine!)

Rundt juletider i fjor var vi mange som kjøpte sinkhus fra Walter & co,
og like mange ble nok overrasket da vi åpnet pakken,


De var jo ikke så veldig store - i forhold til prisen...
(jeg synes nå de passer perfekt hos meg, så jeg er fornøyd med kjøpet uansett)


Men nå har Bohus begynt med kopier,
og de har skikkelig god pris!
I like!


Et rundt tårn med flotte hjerter – sjekk lyset i taket -
og et vanlig hus, som hos meg har fått plass på trappa.


Jepp, 7 hus har jeg.
Men det betyr ikke at jeg ikke skal innom Kremmerhuset på onsdag,
og se om jeg kan få tak i disse...


For de er skikkelig fine ♥




9 kommentarer:

  1. Jeg er også veldig glad i zink-hus.
    Interessant at Bohus har begynt med kopier!:)
    Koselige bilder du har tatt:)

    SvarSlett
  2. Ja, de er fiiiiiiiiiiine! :) Og det er de andre husene dine også.

    Klem

    SvarSlett
  3. Så mange du hadde!
    De er kjempefine, og jeg er allerede blitt veldig glad i mine to fra Bohus ♥ Men prøver og få tak i de på Kremmerhuset og tror jeg... har vært innom to av de butikkene her i Oslo nå, men ingen som hadde de - enda!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Så koselige hus. Likte spesielt godt "mummihuset"

    Klem

    Lotte

    SvarSlett
  5. Oi, så mange fine hus du har :)
    Selv har jeg bare det minste fra Kremmerhuset og er veldig fornøyd med det, kjempefint.
    Mulig jeg må komme meg til Bohus og få tak i det runde huset hvis de fortsatt har det. Det var så koselig og ga så fint hjertelys i taket!
    Hilsen fra Bekka

    SvarSlett
  6. Åååå, så fine ♥
    Har selv 3 (to store og ett lite) fra walter & co og har veldig lyst på ett par fra Kremmerhuset og ett rundt ett fra Bohus♥♥
    Så får se om det ikke dukker opp noen her hos meg også, hihi :)

    Håper du får en fin uke,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  7. Kjempefint!:)
    De fra kremmerhuset ble faktisk mine aller første!:)
    Håper du får en fin mandag!
    klem

    SvarSlett
  8. Feel på Lillehammer har også kopier og de er også fine. Mine to første kommer derfra:-)

    Ha en flotters dag - håper dere har like fin sol som oss!

    Klem

    SvarSlett
  9. Sinkhus er jo SÅ lekkert :-)) Så mange fine du hadde - jeg har et par fra Walter, og håper på å finne ett eller to til hos Kremmerhuset (har ikke sett dem her ennå).

    Ønsker deg en fin mandag!

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails