søndag 17. april 2011

I posten

De siste dagene har det vært pakker i posten til meg, pakker i posten er stor lykke. Selv om det er bestilt av meg selv. ;)

Fra venninnen min i Irland kom det pakke med fire bokser hårstæsj. Jeg finner ikke denne voksen noe sted i Norge, muligens fordi jeg kjøpte den i Cork da vi var der i fjor. ;) Nå som håret er kort (ja, jeg klipte så mye) trengte jeg den igjen, og Heidi ble redningen!



Boots i Cork har ønsket voks, og Butlers Chocolates har nydelig sjokolade! *Mmmmmmmmmmmm*  Søteste Heidi hadde sendt med snop til meg, og hun kjenner meg godt - sjokolade er alltid ønsket! :D


Eller er våren skikkelig på gang her - i helga har nesten all snø forsvunnet! - og jeg har gått til innkjøp av nye sommersko. Enda et par med Calou-clogs! :) Også denne gang kjøpt brukt på Tradera.se.


Jeg betalte under halve prisen for disse som ser ubrukte ut, i forhold til hva de koster i butikker i Norge. Og det var inkludert frakten fra Sverige. Det er litt lykke det også! ;)

Jeg siklet veeeeeeldig etter disse i fjor sommer, men siden jeg allerede hadde kjøpt to par (også fra Sverige og til god pris, men likevel) lot jeg være. Men da de dukket opp på Tradera forrige uke var det ikke noe å tenke på. Det var bare å by......!

Nå venter jeg bare på bare-føtter-i-skoene-vær, det er visst meldt uka som kommer! *glise* Vi har vært ute mesteparten av dagen i dag, men på jordhaugen/byggeplassen vår er det støvelvær. ;)

Ha en fin kveld!


PS: I morgen skal jeg ta noen nye bilder ute, det passer ikke helt med snøbilder nå nei. Endelig!!

3 kommentarer:

  1. Heldig du er da:)
    Kjempesøte sko!
    Her har vi hatt pittelitt sol, endel regn, myeeeeeeeeeee sidelengs vind og snø og hagl hele helga. Jippi.

    Hvor har du brukt folien hen? Link?

    Saaaaaaaaaaaaaavner deg og!!!!!

    SvarSlett
  2. Miss you too! :)

    Så søøøøøte sko! :)

    KLEM

    SvarSlett
  3. Hahaaa, ja jeg skal komme å se - til høsten;)
    Tenkte meg egentlig at det var det vinduet, må lete etter et innlegg så jeg får se!

    KLEM

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails