lørdag 2. april 2011

Utfordret!

Jeg har vært så heldig å få en award/utfordring av både Hilde med bloggen Feien og Fjong og Nina med bloggen Happily Ever After - tusen takk!




I Love Your Blog - award

1. Hvorfor startet du å blogge?
Jeg startet med Hedda sin blogg da jeg gikk gravid, for å holde familie og venner rundt i landet oppdatert. Hjemme i permisjon med en unge som sov godt og mye leste jeg masse blogger, og med bl.a. Hvit Stil som fast innslag i hverdagen var veien kort fra babyblogging til husblogging når vi bygde om huset... ;)

2. Hvilke blogger følger du?
Jeg leser mest interiørblogger, men har også en del hverdagsblogger og noen mammablogger på listen min - og under Favoritter på dataen har jeg også bloggen til Fotballfrue og Camilla Pihl. ;)



3. Favoritt makeup-merke?
Hvis jeg ser i sminkepungen er det nok mest fra Max Factor og L'oréal der, det man får tak i de fleste steder. ;)

4. Favoritt klesmerke?
Samme hva slags merke det er, bare det sitter ok (har ikke store krav ;P) på kroppen. Den kroppen som har liten rumpe, store pupper og stor mage. *flire*

5. Ditt MÅ-ha makeup-produkt?
Jeg MÅ ikke ha på sminke for å dra på butikken, faktisk, men jeg føler meg veldig naken uten mascara... Lyse øyenbryn og øyevipper gjør en ikke veldig feminin, så jeg liker farge på vippene!
(Max Factor)


6. Favorittfarge?
Blå (næææh...?)

7. Parfyme?
Elizabeth Ardens Provocative Woman

(Elizabeth Arden)

8. Favorittfilm?
Av de jeg har sett de siste månedene: The Blind Side


9. Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
Australia - nå fordi min søster bor der, men i mange år fordi min venninne var på ferie der da vi gikk på ungdomsskolen og jeg er superfan av Home and Away! ;)

(nevnte søster - til venstre-  uten for Summer Bay Lifesaving Club)

10. Still det siste spørsmålet til deg selv: Hva er hverdagslykke for deg?
At Hedda blir like glad hver gang jeg kommer hjem fra jobb, hun kommer løpende og roper "♥ ♥ ♥ Mamma!!!! ♥ ♥ ♥", før hun skal ha kos og løpe tilbake til leken.




10 blogganbefalinger
I ♥ your blog!

The Folding Chair
Tyrifryd
Godt Isolert
Ellinor's
Beates Verden
Gode grunner
Har en drøm
Gode ønsker
Jordbærpiken
Det gode liv

Dette er 10 blogger jeg er innom ofte, ikke alltid like synlig, men dog. Jeg anbefaler alle å ta en titt! ;) (Det er ikke en utfordring videre, men bloggtips til 10 av mine favoritter!)


Ha en flott lørdag! Her blir det jobb først og shopping etterpå - jentene koser seg med pappan sin i dag, mens jeg skal kose meg sammen med Monica på Lillehammer! O'lykke!! :D







*forhåndpublisert innlegg*

7 kommentarer:

  1. BLÅ????????????? Næææh....;))

    Gleder meg MASSE til å møte deg idag, Snupp!!

    KLEM KLEM KLEM! :) ♥

    SvarSlett
  2. fant deg via pias verden...fin blogg du har! Legger meg til som følger, her skal jeg innom igjen.

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  3. Du har fått ein award av meg òg - men nå har du jo svart og sendt vidare. Det treng du sjølvsagt ikkje å gjera igjen ;) God helg!

    SvarSlett
  4. Neida, eg var sjølvsagt litt treig med å informere om awarden ;)

    SvarSlett
  5. Oi! Det føles som en ære å stå på din "favoritt liste" :) Takk! Jeg liker både deg og bloggen din også :)
    Ønsker deg og dine en riktig fin søndag! Håper du har kost deg på Lillehammer!

    Klem fra Hedda

    SvarSlett
  6. God vinsmak ha du då☺
    Tapas er kjempegodt!
    Og med ein fest i tilleg vart kvelden bra-dagen derpå mindre bra....men men☺

    Ha ein super søndag☺
    Kan tenke meg du og Monica har storkosa dåke!!!!!☺

    Klem M♥

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails