søndag 2. oktober 2011

Nytt på spisestuebordet ♥

Etter bloggcampen forrige helg har jeg vært litt "oppsatt" på å få vekk duken på spisestuebordet, og ha et stort brett der i steden.
Monica hadde det så flott på bordet sitt, og det har Victoria fått også. Jeg holdt i det samme brettet i Harstad, men la det fra meg med tanke på kofferten min....;)

Selvfølgelig hadde ikke Kremmerhuset på Hamar dette brettet, og hun som jobbet der da jeg var innom "trodde ikke de hadde hatt det" heller.... *furteleppe* Så da måtte jeg lete etter alternativer.....

De har et lekkert på Mestergrønn ved jobben, det er digert og. . . . . ja, lekkert! Og til 800,-. Så det utgikk.
Men på Europris fant jeg redningen.


Mens blikket lette og lette etter store runde brett fant jeg noe helt annet gitt. ;) Til den nette sum av 249,- :)))


Et speil fikk bli med hjem! Vel, riktignok fikk to speil bli med hjem, jeg klarte ikke å bestemme meg for hvit eller sølv ramme... Og etter mail nordover til M & V, og med innspill fra Mannen ble det hvite pakket ut. Jeg er vekt, jeg klarer ikke ta avgjørelser alene. *ler*



Jeg er veldig fornøyd med bordpynten min nå, og i dag har vi vært barnløse, så jeg har kommet i mål med en del annet også. I tillegg ble det bestemt, ved hjelp av et vennepar i Oslo som for 3 år siden fikk en herlig sønn, at jeg skal være med på bloggtreffet på lørdag! Jeg gleder meg enormt!


Håper du har hatt en fin helg!

15 kommentarer:

  1. Så fint det ble med speilet :D:D lekkert :)

    SvarSlett
  2. Så utrolig fint det ble! Likte også veldig godt effekten med speilet :)

    Nyt kvelden!
    Klem

    SvarSlett
  3. Bare helt flott ble det:O) Nå fikk jeg også lyst på et sånn speil. Takk for ideen. Kos deg på bloggtreff, klem

    SvarSlett
  4. Det var utrolig fint! hmmm. men jeg er helt blakk (les: men rikere på sko). Kan jeg fråga (hahaha, for du vet jo jeg må) hvor mye dette speilet kostet? ;))

    Så forresten at Valbergtårnet i Stavanger var lyssatt slik som broen du viste under her, veldig stilig - og et fint initiativ til å fokusere på kreftsaken.

    SvarSlett
  5. Åå, for et fint speil! Je lurer også på prisen.;)
    Ha en fortsatt fin kveld!
    TL

    SvarSlett
  6. Det ble jo knallfint!!
    Og så mye lekkert du har oppå speilet ♥

    er så kjempegøy at du skal bli med på treffet på lørdag!
    Gleder meg masse til og møte deg!!

    Klem line

    SvarSlett
  7. Speil funker MINST like godt som brett!! :)
    Ha en flott søndagskveld :)
    Klæm

    SvarSlett
  8. Veldig smart og ikke minst lekkert å bruke speil som brett. Det kommer til å bli veldig koselig med tente lys der, særlig nå som høstmørket kommer krypende stadig tidligere. :)

    SvarSlett
  9. Så stilig å bruke et speil som brett og det var jo akkurat passe stort også, godt tips. Du har så mange lekre ting oppå, nydelig blomst og flotte lysholdere.

    Jeg har nå en giveaway på bloggen min, kanskje du vil prøve lykken?

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  10. Kjempe lekkert! og ekstra effekt pga spegelen!! Den som søker, finner ;o)
    Ha ein fin måndag!

    SvarSlett
  11. Kjempelekkert! Så kreativt å bruke speilet som brett på den måten.
    God mandagsveld :) Klem

    SvarSlett
  12. Sååååå fint det ble;))
    Koselig stemning hos deg!
    Jeg er enig nå, at det hvite var finest;)

    Klemmepå

    SvarSlett
  13. inne og kikker igjen - stod prisen der hele tiden ;P
    jaja, som min mor alltid sier: det er på øynene man først blir blind ;)

    SvarSlett
  14. Dette bidraget er min favoritt blant dine fat! Elsker speileffekten :)

    klem

    SvarSlett
  15. Speil, speil på bordet der.. Jovisst gir det en herlig effekt, og fanger opp varmen av lysene om kvelden. Stilig! :)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails