onsdag 12. oktober 2011

♦OppussingsOnsdag♦

Dagens plan om å sove litt, ble brutt av en meget sinna 3-åring, så mor sto opp da de dro i barnehage og på jobb kl 8.... Men slappe av, det har jeg gjort. Fyrt i ovnen også. ♥ Lykke en onsdagsmorgen ♥

Det er ganske ok å ha fri på en onsdag kjenner jeg. . . ;)

Jeg skal ikke gjøre for mye, formen er fortsatt ikke på topp - jeg var hos legen i går og fikk antibiotika for UVI (ingen smerter gudskjelov, bare mange doturer og blod i urinen) samtidig som at bihulene krangler igjen. Det går litt nesespray om dagen. ;P Jeg bare måtte oppdatere på facebook i går, etter legebesøket: "CRP 27, antibiotika for UVI, nesespray og smertestillende (samt antibiotika i bakhånd) for bihulene, og henvisning til "gastro" på Hamar. Jadda.... Men ellers er alt bare bra ;)" Hahaha, på papiret høres jeg jo dausjuk ut!


Men i dag er det uansett ikke mine prestasjoner som skal skues - nå skal jeg vise frem det dere har gjort!



Første kvinne ut er Kaoskontroll, som virkelig har pusset opp en gammel sjenk. Her er det ikke bare maling utført, men også ombygging. Eller fjerning om du vil. ;) Lekkert ble det uansett!










Marit har gjort en kjempeomgjøring av trappa - en kjedelig og trang trapp, er nå åpen, luftig og lys. Jeg digger gelenderet! :D









Norges befolkning er glad i Ikea, men vi lar ikke alltid møblene være slik de er når de er ferdig montert. Mange av oss har f.eks. byttet knotter. ;) Eli har gjort det, i tillegg til å male den ene siden med tavlemaling. Smart!






Guri hadde et gammelt nøkkelskap i furu, nå har det hilst på Mr.Maling. En artig detalj er tapetresten "fra 1930". ;)






Helt til sist i dag er det et bidrag fra min franske leser Catherin. :) Hun er veldig kreativ og har pusset opp en gammel og slitt skolepult, med en stol. Stor forandring! 


Enfin aujourd'hui, il ya une contribution de ma lecture française Catherine. :) Elle est très créative et a rénové un vieux bureau. Grand changement!











Tusen takk for nok en flott onsdag, med flotte bidrag!
Har du lyst til å være med? Har du noe du vil vise frem; et møbel, et plagg, et rom.....?




Legg igjen en link i Mister Linky under her - med bloggnavnet og HVA du har pusset opp under "navn" (f.eks. "Mammas Hus - sengegavl") OBS! Legg inn linken for før/etter-innlegget, ikke bloggen, ellers er det ikke sikkert jeg vet hva dere vil vise frem! ;)


Har du ikke blogg? Ingen unnskyldning... ;) Send på mail til vibekeor@gmail.com

Ha en flott onsdag ♥ (Nå skal jeg ta litt bilder til senere blogging!)











Mister Linky's Magical Widgets -- Auto-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
For best results, use HTML mode to edit this section of the post.

9 kommentarer:

  1. Åh, det gelenderet var stilig! Og dem skuffen med skjeknott - heeeeeeeeerlig.

    God bedring snuppis!

    SvarSlett
  2. Thanks ;O) I'm so happy for your comment!
    Catherine

    SvarSlett
  3. Likte godt de 2 første prosjektene , skjenken og trappa, det var kjempeflott, har sjøl ei lignende trapp som skal oppusses mest sansynlig til våren, god bedring til dæ, hilsen Lisbeth :)

    SvarSlett
  4. Wow, alltid så mange inspirerende oppussinger! Så flinke folk er:-) Herlighet så flott den trappen ble!

    Håper en fridag gjør godt slik at du straks føler deg bedre. Ikke noe kjekt å gå slik med mange " vondter" i kroppen! Her er det høstforkjølelse på gang men regner med det går raskt over;-)

    God bedring klemmer!

    SvarSlett
  5. Må si som Vic, digger gelenderet og skjeen;)

    God bedring snuppa! ;)

    SvarSlett
  6. Så kreative folk er :) dritkult gelender, og så kult med skje som hank på skuffen :D

    SvarSlett
  7. Joda, de sender nok til Norge, men til sammenligning så koster lykten 129,- her hjemme (sto ihvertfall det i Maison) og i nettbutikken koster den 60 euro...+ frakt og toll..:/

    SvarSlett
  8. Takk for hyggelig "skryt"! :)

    Og jeg må bare si jeg digget den trappen. Utrolig stilig gelender, og flott funnet på! :) Pulten du viser frem ble også utrolig tøff. Ja, igrunnen flotte og kreative løsninger alt sammen. :)

    Klem

    SvarSlett
  9. oj oj oj! utrolig fine ting denne gang!! er så imponert!

    mange flinke folk der ute!

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails