onsdag 5. oktober 2011

♦OppussingsOnsdag♦

Oooooooooonsdag! Og Oppussing!  Yey! :D

Ha en fin dag, alle sammen!!



Elisabeth har sendt meg bilder av trappa deres, som tidligere var helt brunbeiset. Etter en del hvitmaling og veggord ble det veldig lekkert!




En koselig gyngestol pynter opp gjesterommet til Bekka (Vibeke?) - mørkt til lyst, og skinn i steden for blondegreia var veldig bra! :)






Etter å ha malt den ene veggen i stua - og kastet ut sofaen (det kommer ny), har stua til Marny Alice blitt noe helt annet! :)))






Kine har gjort det samme som meg - malt en gammel bokhylle hvit. I love! ;)






Besteste-Monica fikk et gammelt skap av sin mor, og i sin iver har hun selvsagt glemt før-bilde.... Men vi vet jo alle hvordan disse skapene ser ut - og se nå, hvor lekkert det ble i gustaviansk blå ♥




Fjøsdamen Guri har pusset opp en (forferdelig) puff.  Selv om den er blitt malt hvit, er den fargerik med det mønstrete lokket! :)







Sistemann ut denne uka er Fruen i nord, som har gjort en skikkelig oppussing av en rett og slett forferdelig trapp. Hurra for maling!!!







Tusen takk for denne gang - kjempemoro at så mange blir med hver uke, det er så mye fint å se på - dere er så flinke!!


Har du lyst til å være med? Vise frem noe du har pusset opp? Et møbel, et plagg, et rom??


Legg igjen en link i Mister Linky under her - med bloggnavnet og HVA du har pusset opp under "navn" (f.eks. "Mammas Hus - sengegavl") OBS! Legg inn linken for før/etter-innlegget, ikke bloggen, ellers er det ikke sikkert jeg vet hva dere vil vise frem! ;)

Har du ikke blogg? Ingen unnskyldning... ;) Send på mail til vibekeor@gmail.com



Ha en flott onsdag ♥ 





 
*forhåndspublisert innlegg*
Mister Linky's Magical Widgets -- Auto-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
For best results, use HTML mode to edit this section of the post.

5 kommentarer:

  1. Kjempe mange flotte og inspirerande innslag denne onsdagen og!!
    Kjenner at eg begynner å glede meg litt til kvar opp - pussingsonsdagar :o) Veldig artig innslag på bloggen din!!
    ha ein fin dag!

    SvarSlett
  2. Hei:)
    Bare titter litt før bloggtreffet,er så spennende å se hvem som kommer:)
    Oj..her var det veldig mye fin inspirasjon...Så lekkert ting blir med litt maling:)
    Ha en herlig onsdag:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Inspirerende bilder! :)
    Nå fikk jeg lyst til å male litt. hahah..

    Ha en fin dag!!
    Stor klem

    SvarSlett
  4. Så herlig inspirasjon ;)

    Nå er det ikke lenge til vi kan skåle i vin og kose vårs.. hihi!
    klem

    SvarSlett
  5. Heisann Sveisann, Vibeke! Så kjekt at du la att kommentar hos meg, så fant eg tilbake til deg. Artig med "Oppussingsonsdag", eg har lagt inn ein link - sjølv om det kanskje helst er pimping eg har hatt for meg... Du ser om det held til å bli med :)

    God helg!

    Klem Eli

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails