torsdag 30. august 2012

På trappa

Mandag hadde vi nydelig vær, strålende sol fra skyfri himmel. Og begynnende høsttemperatur.... Det kjentes at det ikke var helt sommer lenger, det var godt å ha på genser, selv i sola. Og så luktet det litt høst også. ;)
Det blomstrer fortsatt bra på trappa, nå om dagen bare vedlikeholdes det ved å knipe av dødt og å huske på å vanne det som står under tak.... På verandaen på baksiden må vi huske på å tømme pottene for vann. *ler*
Benken ble kjøpt på den lokale bruktbutikken og var kjempegrønn. Skal jeg være ærlig står den vel mest til pynt, men jeg liker pynt jeg. *ler* Den grønne bøtta har jeg to av, de hentet vi på hytta til farmor og farfar da den ble solgt. ♥ Minner ♥
I år er det trappa som er blitt mest blomsterpyntet, det har jo ikke akkurat vært mye sommervær og bruk av verandaen på baksiden, og med gravid møkkaform mesteparten av året, har ting begrenset seg selv.

Vi satser på våren og sommeren 2013, da lillesøster og jeg koser oss hjemme i permisjon. ;)


Jeg har forresten kommet over en god deal, og bestilt meg en diger (?) beanbag fra Urbanista gjennom Groupon.no, gleder meg til den kommer selv om jeg har vanskelig for å se at jeg kommer opp igjen på en enkel måte på en stund..... *ler* Tipper Hedda kommer til å legge beslag på den, og det er jo noe av meningen. Har hatt lyst på en slik lenge, men det var først nå jeg fant en som lommeboka kunne være enig i. ;) Groupon.no har mange gode dealer, og det dukker opp nye hele tiden, så det er bare å følge med!








Deler av innlegget er skrevet i samarbeid med Groupon, og produktet som er omtalt er sponset

7 kommentarer:

  1. Et skikkelig fint inngangsparti, må si jeg likte godt den grønne bøtten. Slike ting som både er dekorative og har affeksjonsverdi er så kjekt å ha.

    Lykke til med resten av svangerskapet. :)

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  2. Jeg har ikke bytta til høstblomster enda heller. Her blomstrer jo sommerblomstene like fint enda, så da byttes det ikke ut enda nei. Du har så fint inngangsparti. <3

    Ha en flott høstkveld.

    SvarSlett
  3. Så flott det var hos deg:-) Lurte på en ting, hadde du vært interessert i å hjelpe meg og lage ny header til bloggen min?

    SvarSlett
  4. Så nydeligt inngangsparti,då flott pynta:))
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Koselig inngangsparti :)
    Og veldig koselig med gamle minner :D

    SvarSlett
  6. Hælledussen så nydelig!!! Hadde kost med der med en kopp kaffe i trappa ja... ;)

    SvarSlett
  7. Har sagt det før og jeg sier det igjen:
    Jeg elsker trappa og inngangspartiet ditt! sååå koselig! :)

    Klem til deg! ♥

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails