torsdag 16. august 2012

Sommerdager

Tusen takk til alle for fine hilsner på forrige innlegg. ♥
Det er triste dager, men faktisk også mye lettelse. Farfar var en syk mann, og etter å ha vært syk siden han var 20, var det godt for ham, i en alder av 91, å endelig få slippe, når han hvert år bare ble sykere.

De siste dagene har vi hatt sommervær i Hernes. Endelig. I dag er det noe mer enn lettskyet, men likevel shortsvær, så vi bruker planleggingsdagen ute på verandaen.
Mannen har malt rekkverket disse dagene - i fjor fikk vi bare grunnet, så i år var det på'an igjen. ;) Og med maling fulgte det ommøblering. Vi har nemlig et digert lønnetre som skygger en del for sola, og jeg fant ut at jeg ville ha kveldssol på sofakroken.
På diverse nettfora (bl.a. Barnimagen som jeg titter en del innom for tiden) er visst pallesofa og kabeltrommelbord såååå harry, og sååååå ut. Men vi trives veldig godt med vår. Billig, praktisk og god plass til mange. Jeg tipper jeg kommer til å være harry og ut neste sommer også jeg. *ler*
Her er det som sagt planleggingsdag i barnehagen og skolen har ikke startet ennå, så barna leker under "taraflyen" mens jeg bare sløver. Som vanlig. ;) Det er godt å kunne bruke uterommet vårt. ♥

Ha en fin torsdag!!







PS: HanneM - kan du sende meg en mail - du la ikke igjen kontaktinfo når du skrev om Libby'en din.

8 kommentarer:

  1. Fint hos deg og nyt dagene sammen med dine ♥♥♥
    Klemmer

    SvarSlett
  2. Haha.. SÅÅ harry ja...
    Jaja.. men vi gjør vel som vi selv liker vel? som vanlig ;)
    Min ble pakket bort i flyttelasset.. men pallene står fortsatt lagret bak garrasjen.. så pluttselig er de på plass igjen :)

    SvarSlett
  3. Jeg synes det er sååå koslig og det ser så lunt og godt ut. Så neste sommer vil jeg også lage meg en slik, så får jeg heller joine "harry" gjengen ;)

    SvarSlett
  4. Jeg blir nok med på harrybølgen neste år :)

    SvarSlett
  5. Ha ha...Ja da er en etternøler og har forsatt lyst på palle sofa og kabeltrommet er jo bare såå røft!! Ja man skal ikke bry seg om in or not..Ta det man liker!!! Fint hos dere var det !

    SvarSlett
  6. Jeg planlegger en pallesofa neste sommer så da blir jeg Harry også ;)

    Klemmer♥

    SvarSlett
  7. Da er vi flere som er harry og sååå uuut!! Elsker pallesofaen min jeg.

    Kjempeflott terrasse dere har!!

    SvarSlett
  8. Sååååå fint hos deg!! Jeg blir med å være harry neste sommer og sikkert sommeren etter der igjen også;))

    Kos deg masse vennen;)
    KLEM

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails