fredag 12. oktober 2012

Beanbag

Vi har fått et nytt kosemøbel i stua - en grå beanbag fra Urbanista. Diger er den, og Hedda koser seg fælt når den ligger på gulvet foran tv etter en lang dag i barnehagen.
For et par måneder siden fikk jeg en forespørsel fra Groupon om jeg ville teste ut tjenesten deres, og dette takket jeg ja til. Akkurat da var det ingen kampanjer jeg hadde lyst på, men plutselig dukket det opp en veldig god deal på denne beanbag'en. 450,- for en vare som vanligvis kostet 1.790,-!

Beanbag'en kan settes opp også, slik at den er litt enklere å sitte på/i for en ganske gravid dame, men vi må nok innrømme at det er Hedda som bruker den mest.

Forrige uke kom jeg over en annen deal - gavekort på 500,- hos Lekmer.no for 249,-.... Den blir fin til julegaver. ;)
Innimellom dukker det opp gode dealerGroupon.no, og jeg anbefaler dere å titte innom for å se om det er noe dere har lyst på.

I dag er det akupunktur på sykehuset på planen, veldig fint gratistilbud til oss gravide med bekkenproblemer. I tillegg er det ganske fint å få prate med en jordmor hver uke. ;)

Ha en fin fredag ♥








Innlegget er skrevet i samarbeid med Groupon, 
men med anbefaling etter egne erfaringer.

7 kommentarer:

  1. Heihei! Beanbag'en så hærlig ut, tror ungene her i huset hadde likt en sånn - selv sitter jeg bedre i stolen tror jeg:)

    Hvordan har du forresten fått sånn "liker" knapp under innlegget?

    Klem
    Benedicte

    SvarSlett
  2. Det var litt av et kupp ja!!
    De er så kule de bag'ene der:))

    Ha en fin fin helg ♥

    SvarSlett
  3. Jeg slo også til på det lekmer-tilbudet. Skal handle legogaver. Og så har jeg akkurat sittet og redigert noen timer på kalendere til besteforeldre, også et groupon-tilbud.
    God helg på den nye puta.

    SvarSlett
  4. Vi har også bestilt en sånn beanbag til snuppa her i huset nå. Gleder oss til å teste den. Morsomt å se bilder og lese hva du synes om den. :)

    SvarSlett
  5. Takk for tipset! Da har jeg og bestilt 2 stk til ungene i huset :)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails