tirsdag 16. oktober 2012

Små monstre og salg

I slutten av måneden, helt i slutten faktisk, feires det Halloween i store deler av verden, og i den forbindelse har Polarn O. Pyret fylt opp nettbutikken med småskumle plagg......






Jeg fikk en mail om dette, og måtte selvsagt titte litt. Jeg har alltid vært glad i å netthandle, og når bekkenet kun orker den type shopping må jeg jo innrømme at det har blitt noen pakker i posten den siste tiden... ;)

Denne gangen ble det en pakke fra salget. Jepp, det er salg denne uka! Yey! En genser til hver av jentene er på vei hit; flotte blå strikkagensere. ♥


Den falt jeg så for da jeg så de søte jentene til Christine tidligere i sommer, så nå måtte jeg bare kjøpe til søstrene Nordhagen også. Sommeren/høsten 2013 blir det to jenter i Hernes som blir like fine som de to jentene på bildet under.

(Bildet er lånt - med lov - fra bloggen til C)

Salget er ut denne uka og derfor kunne jeg jo ikke vente med å tipse dere... ;) Pakken min ble sendt allerede i går formiddag (bestilte søndag), så også denne gangen kommer klærne fort! Ikke det at det er et must for vår del, iom at genserene ikke passer før neste år *ler*, men det er jo uansett aldri et minus med rask levering!

Happy shopping!







Innlegget er laget i samarbeid med Polarn O. Pyret,
basert på mine egne erfaringer.

2 kommentarer:

  1. Veldig fine gensere, mørkeblått er bare så fint til jenter også!

    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. Det e jo "Pøkels" joo... ;)
    Fine gensera du har bestillt! Blir nok kjempefine på jentene :)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails