tirsdag 9. juli 2013

De siste dagene....

...har vært rimelig hektiske. Fine. Men hektiske.
Jeg tok med meg jentene til Moss på torsdag, og fredag var det rundtoveralt før jentemiddag på kvelden.
Lørdag var jeg i Oslo på treff med noen fine Hyperemesis-jenter (og babyer) før det ble en treningsøkt på IKEA.
Der gikk jeg rundt med en handlekurv med babysete og Signe, samt en tralle til de store eskene. *svett*
(Bilder fra Instagram - jeg er vibeken13)

Og etter hjemkomst er det blitt montering, ommøblering og rydding. Og enda mer rydding. Ommøblering fører med seg mye rydding. ;) Spesielt når 13-åringen tømmer rommet sitt for leker, og dette skal gjennomgås for nestemann, nabogutten (hun har aldri lekt med dukker ;) ) eller søpla.

Mannen og eldstesøster tok mandag ettermiddag turen til Bergen, noen dager ferie på de, mens jeg tester alenemortilværelsen. Hadde jeg ikke begynt ommøblering osv før de dro hadde det jo blitt rolige dager. *ler*

I morgen kommer et innlegg med en gave til en av mine lesere. Eller rettere sagt, barnet til en av mine lesere.
Velkommen tilbake!



2 kommentarer:

  1. Nice :) Hva heter den fargen evt. fargekode på den lilla/lavendel som er på skapet ditt? Kjempeflott.. Tenkte jeg kunne male noen møbler i noe ala denne fargen- men har ikke funnet den rette enda.. Må liksom ikke blir hverken for "barnslig" eller for dallete. Men shic ;)
    Klem J.

    SvarSlett
  2. Imponert av deg etter den IKEA turen! =)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails