fredag 27. desember 2013

50% hos POMPdeLUX + bloggtips

Så var det den tiden av året, det er salg overalt....! Yey fordi det er mye fint på salg, Neeeey fordi man ikke kan kjøpe alt likevel. *ler*



Men jeg har benyttet meg at POMP-salget, nå igjen. Jeg skulle absolutt ha yttertøy til neste vinter, samt nye jeans til Hedda (hun er 5,5 år i dag faktisk og vokser som ugress :P ). Både yttertøy og bukser er av veldig god kvalitet, og på 50% er det jo et must!





Og så har jeg dessverre blitt påvirket av et nytt bekjentskap. Malin med bloggen Barns diamanter har kjøpt masse i sennepsgult i høst og jeg er frelst, så da måtte jeg ha det til jentene da.....! ;) (Jeg anbefaler den bloggen til alle som har interesse for barneklær :D )











Har du benyttet deg av noe salg i dag, enten på nett eller i fysisk butikk?

Ha en fin kveld! ♥

// Vibeke

4 kommentarer:

  1. Sennepsgult er jo berre lekkert :)
    Amalie har blitt så bestemt hun nå da, så må helst være med å handle- makan ;p

    Jeg gleder meg til vi kan ha en hel slafedag, for vi har vært på farten siden bittelille julaften.
    Det er jo veldig hyggelig da, men dagene går så fort...

    Ha en fortsatt fin romjul snupp, klemmer :)

    SvarSlett
  2. Ooooh, der må jeg inn å sjekke. Takk for tips.

    Håper du og dine har en fin romjul.

    SvarSlett
  3. Ikke mye salg på meg enda.. Men kanskje jeg skulle funnet noe fint hos pomp til frøken fryd.. Kroppen min er lei av kjøpesenter-traving til langt uttpå nyåret tror jeg.. hehe.. så kanskje jeg skal ta litt mere hensyn til bekkenet frem mot termin…

    Jula ble litt amputert her også! Omgangssyke på meg og frøkna, så det var godt mamma var på besøk og redda hele julemiddagen!!
    Nå er vi fine i farta igjen, og venter og venter på at lillesøster skal komme… (joda.. det er enda 5 uker igjen…noe som er en evighet for vesla på 3,5…hehe)

    Håper nyåret blir bra for dere også! Og at vi kanskje møtes på et bloggtreff i nærheten snart!
    Kjøkkenet ditt er forresten blitt rålekkert! Og jeg tenker det var digg med helt nytt kjøkken til jul :)

    Ha en strålende nyttårsfeiring!
    Stor klem fra
    Kjersti

    SvarSlett
  4. Salg er farlige greier;) Har ikke vært innom noen nettbutikker enda men var en tur innom et kjøpesenter på lørdag for å finne noen hobbyartikler og da ble det litt shopping også. Litt klær og det fineste grytesettet i hvit emmalje - har sett på det tidligere og nå greide jeg ikke å motstå det lenger:)

    Ha fine dager frem mot det nye året, her blir det jobb i morge med gutten min som "assistent" (siden tilsynsordningen er stengt i ferien) - får satse på en kort dag:)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails