tirsdag 17. desember 2013

Rydder og rydder.......!


Vi rydder oss inn i det nye kjøkkenet, men ting tar litt tid. Vi fikk feil deler til sikringsskapet, så det mangler litt småtteri (foringer og sokler) på kjøkkenet. Det kommer på plass når elektrikeren er ferdig, forhåpentligvis i kveld. ;) Det blir kjøkken til jul og jul i huset blir det vel også. I 2013 ble huset julepyntet ca lillejulaften. *ler*

(Veggfargen er forresten Kalkgrå fra Jotun, til deg som lurte på det ;) )

Det er rot i så godt som alle rom, og det skal bli så godt å få pappesker ut av huset, samt et kjøkken som fungerer som det skal. Akkurat nå står kaffetrakteren i stua, pga strømmen, og lister på 2,5 meter ligger under spisebordet. *ler* Hvitevarene er gudskjelov på plass og vi kan lage ordentlig mat igjen, det lokale gatekjøkkenet merker nok forskjellen og vi er sååå lei av junkfood.


Jepp, dette er realiteten her om dagen. Rot, rot og rot. Og midt oppi står den fine nye bestevennen min, som jeg skal skrive litt om i morgen. ;) Electrolux har nemlig en konkurranse på gang

Nå får jeg rydde videre, Signe våkner nok straks. ;)

Ha en fin dag!

// Vibeke ♥

2 kommentarer:

  1. Hoiiiii, jeg må si dere er rakse i vendinga! :D
    Gleder meg til å se ferdig resulat - ser utrolig bra ut så langt!
    El smaskos ;)

    SvarSlett
  2. Hei

    Ser så fint ut!!!

    Du kommer til og bli fornøyd.

    Har samme (lign) fronter selv er så fornøyd

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails